This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24220%2F08%3A%230001051%21RIV09-MSM-24220___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24220%2F08%3A%230001051%21RIV09-MSM-24220___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Výzkum a vývoj ergonomických, uživatelsky zaměřených technologií se stal standardem ve všech vyspělých zemích. Pomocí takovýchto systémů je možné snížit počet kvalifikovaných pracovníků pro údržbu specializovaných zařízení. Údržbu může provádět i méně zkušený (drahý) pracovník se vzdálenou podporou odborníka. Tím odpadnou cestovní náklady specialistů. Podobné systémy je nezbytné konstruovat komplexně, je třeba zvážit všechny reálně možné provozní podmínky a biometrické vlastnosti obsluhy. Je vhodné, aby ve vývojovém týmu byl přítomen odborník přes ergonomii, softwarový inženýr, designér, příp. psycholog. Systém může být použit pro vzdálenou podporu průmyslové údržby, v robotice, bankovnictví, zdravotnictví apod.. Výzkum a vývoj ergonomických, uživatelsky zaměřených technologií se stal standardem ve všech vyspělých zemích. Pomocí takovýchto systémů je možné snížit počet kvalifikovaných pracovníků pro údržbu specializovaných zařízení. Údržbu může provádět i méně zkušený (drahý) pracovník se vzdálenou podporou odborníka. Tím odpadnou cestovní náklady specialistů. Podobné systémy je nezbytné konstruovat komplexně, je třeba zvážit všechny reálně možné provozní podmínky a biometrické vlastnosti obsluhy. Je vhodné, aby ve vývojovém týmu byl přítomen odborník přes ergonomii, softwarový inženýr, designér, příp. psycholog. Systém může být použit pro vzdálenou podporu průmyslové údržby, v robotice, bankovnictví, zdravotnictví apod.. Research and development ergonomics, user-friendly technologies become standard in all progressive countries. It is possible to decrease the number high qualified staff for maintenance of specialized equipment with the aid of video-telephony service. Maintenance could be performed by less expansive workman with remote help of specialists. Travel costs and working costs of external maintenance company will be reduced and both parties could share the benefit. Such user-oriented systems should be constructed regarding to global aspects as possible processing conditions or biometric data of staff. In developmental team should be ergonomics, software engineer, designer and psychologist. Presented service could be used for remote maintenance support, robotics, banking, health care services etc.
dcterms:title
Vývoj videotelefonu a jeho využití pro vzdálenou podporu údržby Vývoj videotelefonu a jeho využití pro vzdálenou podporu údržby Videotelephony service development and its remote maintenance
skos:prefLabel
Vývoj videotelefonu a jeho využití pro vzdálenou podporu údržby Videotelephony service development and its remote maintenance Vývoj videotelefonu a jeho využití pro vzdálenou podporu údržby
skos:notation
RIV/46747885:24220/08:#0001051!RIV09-MSM-24220___
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(1M06059)
n3:dodaniDat
n14:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6582818
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
405043
n3:idVysledku
RIV/46747885:24220/08:#0001051
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
videotelephon, SWOT analysis, ergonomy, remote maintenence
n3:klicoveSlovo
n6:remote%20maintenence n6:SWOT%20analysis n6:ergonomy n6:videotelephon
n3:kontrolniKodProRIV
[B470D1713590]
n3:mistoKonaniAkce
Štrbské pleso
n3:mistoVydani
Žilina
n3:nazevZdroje
Národné fórum údržby 2008
n3:obor
n13:AQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n4:1M06059
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2008
n3:tvurceVysledku
Kamenický, Jan
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
EDIS nakladatelství Žilinské univerzity v Žilině
n5:isbn
978-80-8070-851-1
n21:organizacniJednotka
24220