This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24220%2F05%3A00000129%21RIV06-GA0-24220___/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24220%2F05%3A00000129%21RIV06-GA0-24220___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Main problem of technical universities in the Czech Republic is a low interest and low level of mathematics at many students. Therefore Circuit Theory is a subject difficult especially for bachelor study.In order to increase the student knowledge and interest, the differential approach is used in both the training and lectures. It means that both simple and difficult parts are included.Simple parts are in practical training and for bachelor students. More difficult, usually theoretical, parts are necessary for following master study. Practical realisation and results are presented. Hlavním problémem technických univerzit v České republice je velmi nízký zájem a nízká úroveň matematických znalostí studentů. Teorie obvodů je přitom předmětem obzvláště složitým pro studenty bakalářského stupně.Abychom zvýšili úroveň znalostí a zájem studentů, použili jsme diferencovaný přístup výuky nejenom ve cvičeních, ale i v přednáškách. Tím je míněno, že jsou zastoupeny obě části látky, lehká i složitá zároveň.Jednodušší část je obsažena v praktických cvičeních a je určena pro studenty bakalářského stupně. Složitější, obvykle teoretická část, je však nezbytná pro navazující magisterské studium.Obsahem práce jsou praktické realizace a prezentovány dosažené výsledky. Hlavním problémem technických univerzit v České republice je velmi nízký zájem a nízká úroveň matematických znalostí studentů. Teorie obvodů je přitom předmětem obzvláště složitým pro studenty bakalářského stupně.Abychom zvýšili úroveň znalostí a zájem studentů, použili jsme diferencovaný přístup výuky nejenom ve cvičeních, ale i v přednáškách. Tím je míněno, že jsou zastoupeny obě části látky, lehká i složitá zároveň.Jednodušší část je obsažena v praktických cvičeních a je určena pro studenty bakalářského stupně. Složitější, obvykle teoretická část, je však nezbytná pro navazující magisterské studium.Obsahem práce jsou praktické realizace a prezentovány dosažené výsledky.
dcterms:title
Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia Differential education in theory of electrical circuits for bachelor degree students Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia
skos:prefLabel
Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia Differential education in theory of electrical circuits for bachelor degree students Diferencovaná výuka z teorie obvodů pro studenty bakalářského studia
skos:notation
RIV/46747885:24220/05:00000129!RIV06-GA0-24220___
n3:strany
72-75
n3:aktivita
n14:P
n3:aktivity
P(GD106/03/H150)
n3:dodaniDat
n18:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6304060 n11:7498039 n11:2865467
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
518056
n3:idVysledku
RIV/46747885:24220/05:00000129
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
electrical circuits; education; practical exercises
n3:klicoveSlovo
n17:electrical%20circuits n17:practical%20exercises n17:education
n3:kontrolniKodProRIV
[0BC37B9F6E02]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Seminář teorie obvodů STO-9 - Moderní směry výuky elektrotechniky a elektroniky
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n20:GD106%2F03%2FH150
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2005
n3:tvurceVysledku
Novák, Miroslav Košek, Miloslav Mikolanda, Tomáš
n3:typAkce
n5:CST
n3:zahajeniAkce
2005-09-21+02:00
s:numberOfPages
4
n8:hasPublisher
Univerzita obrany. Fakulta vojenských technologií Brno. Katedra Elektrotechniky
n21:isbn
80-7231-011-9
n13:organizacniJednotka
24220