This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230002899%21RIV13-MSM-24210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230002899%21RIV13-MSM-24210___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
V současné době je největší trend výrobců automobilových sedaček najít řešení k zlepšení stávajících parametrů bezpečnosti a kvality sezení při snížení ceny, hmotnosti, výšky, energetické a ekologické náročnosti. Jednou z možností jak toho dosáhnout je konstrukční úprava autosedačky a částečné či úplné nahrazení výplně komfortní vrstvy z polyuretanové pěny alternativním nepolyuretanovým materiálem. Při úpravě konstrukce automobilové sedačky je důležité analyzovat a následně eliminovat vstupní nežádoucí vibrace, které se šíří konstrukcí sedáku. Experimentální měření na reálných autosedačkách vedou k zmapování oblastí nejvyšších hodnot vibrací transformující se danou geometrií konstrukce sedačky. To lze následně využít pro optimalizace a konstrukční inovace v současnosti vyráběných automobilových sedaček. V současné době je největší trend výrobců automobilových sedaček najít řešení k zlepšení stávajících parametrů bezpečnosti a kvality sezení při snížení ceny, hmotnosti, výšky, energetické a ekologické náročnosti. Jednou z možností jak toho dosáhnout je konstrukční úprava autosedačky a částečné či úplné nahrazení výplně komfortní vrstvy z polyuretanové pěny alternativním nepolyuretanovým materiálem. Při úpravě konstrukce automobilové sedačky je důležité analyzovat a následně eliminovat vstupní nežádoucí vibrace, které se šíří konstrukcí sedáku. Experimentální měření na reálných autosedačkách vedou k zmapování oblastí nejvyšších hodnot vibrací transformující se danou geometrií konstrukce sedačky. To lze následně využít pro optimalizace a konstrukční inovace v současnosti vyráběných automobilových sedaček. Currently the largest manufacturers of automotive seats trend to find solutions to improve the existing parameters of safety and quality seating at a reduced cost, weight, height, energy and environmental performance. One way to do this is structural adjustment seats and partial or complete replacement of fillings comfortable layer of polyurethane foam alternative non-polyurethane material. When adjusting the design of car seats is important to analyze and eliminate unwanted vibration input that spreads structures seat. Experimental measurements on real car seats lead to the mapping of the areas highest levels of vibration transforming the geometry of the seat structure. This can then be used for optimization and design innovations currently manufactured car seats.
dcterms:title
Optimalizace konstrukce sedáku v současnosti vyráběné automobilové sedačky OPTIMIZATION design CURRENTLY MANUFACTURED car seat Optimalizace konstrukce sedáku v současnosti vyráběné automobilové sedačky
skos:prefLabel
Optimalizace konstrukce sedáku v současnosti vyráběné automobilové sedačky Optimalizace konstrukce sedáku v současnosti vyráběné automobilové sedačky OPTIMIZATION design CURRENTLY MANUFACTURED car seat
skos:notation
RIV/46747885:24210/12:#0002899!RIV13-MSM-24210___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A24210
n4:aktivita
n7:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n12:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n5:1617036 n5:7131070
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
156828
n4:idVysledku
RIV/46747885:24210/12:#0002899
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Optimization, car seat, vibration
n4:klicoveSlovo
n8:Optimization n8:vibration n8:car%20seat
n4:kontrolniKodProRIV
[5F46025C7867]
n4:mistoKonaniAkce
Rožnov pod Radhoštěm
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:nazevZdroje
Národní konference - spolupráce v konstrukčním procesu
n4:obor
n20:JQ
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2012
n4:tvurceVysledku
Němeček, Pavel Petrů, Michal
n4:typAkce
n6:EUR
n4:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n16:hasPublisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
n10:isbn
978-80-248-2750-6
n17:organizacniJednotka
24210