This HTML5 document contains 58 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statVydaniPatentuVzoru/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n24http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/uzemniOchranaPatentu/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24210%2F11%3A%230002071%21RIV12-MPO-24210___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiPatentuVzoru/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24210%2F11%3A%230002071%21RIV12-MPO-24210___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://spisy.upv.cz/UtilityModels/FullDocuments/FDUM0022/uv022535.pdf
dcterms:description
1. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru opatřené na povrchu tenkou povlakovou vrstvou pro snížení třecích sil spalovacího motoru a pro snížení spotřeby paliva spalovacího motoru, zejména pístní kroužek nebo pístní čep spalovacího motoru, v y z n a č u j í c í se tím, že jejich povrch je opatřen ochrannou nanokompozitní vícevrstvou složenou ze tří vrstev tvořených postupně ve směru od substrátu (1) spodní titanovou mezivrstvou, dále přechodovou gradientní mezivrstvou s obsahem titanu, uhlíku a karbidu titanu, přičemž vrchní vrstvu tvoří uhlík, zakotvený v přechodové gradientní mezivrstvě. 2. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku 1, v y z n a č u j í c í se tím, že ochranná nanokompozitní vícevrstva vykazuje tloušťku do 1 /um. 3. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku I, v y z n a č u j í c í se t í m , že titanový a uhlíkový základ přechodové gradientní mezivrstvy ve směru k vrchní uhlíkové vrstvě obsahuje karbid titanu, přičemž tloušťka přechodové gradientní mezivrstvy nepřesahuje 0,2 um. 4. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku I, v y z n a č u j í c í se tím, že vrchní uhlíková vrstva zakotvená v přechodové gradientní mezivrstvě vykazuje tvrdost od 8 do 23 GPa. 5. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku 1, v y z n a č u j í c í se t í m , že vrchní uhlíková vrstva zakotvená v přechodové gradientní mezivrstvě vykazuje součinitel tření od 0,02 do 0,2. 1. Movable construction parts of combustion engine equiped on surface by thin coating layer for decreasing of friction forces of combustion engine and for lowering of combustion engine fuel consumption, esspecially piston ring or piston pin of combustion engine characterized by it that their surface is provided by protective nanocomposite multilayer composed from three layers created gradually in direction from substrate (1) by bottom titanium interlayer, further by transient gtadient interlayer containing titanium, carbon and titanium carbide, whereas upper layer is created by carbon embeded in transient gradient interlayer. 2. Movable construction parts of combustion engine after demand 1, characterized by it, that protective nanocomposite multilayer shows thickness to 1 /um. 3. Movable construction parts of combustion engine after demand 1, characterized by it, that titanium and carbon base of transient gradient interlayer in direction to upper carbon layer contains titanium carbide, whereas transient layer thickness do not exceed 0,2 /um. 4. Movable construction parts of combustion engine after demand 1, characterized by it, that upper carbon layer embeded in transient gradient interlayer shows hardness from 8 to 23 GPa. 5. Movable construction parts of combustion engine after demand 1, characterized by it, that upper carbon layer embeded in transient gradient interlayer shows friction coefficient from 0,02 to 0,2. 1. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru opatřené na povrchu tenkou povlakovou vrstvou pro snížení třecích sil spalovacího motoru a pro snížení spotřeby paliva spalovacího motoru, zejména pístní kroužek nebo pístní čep spalovacího motoru, v y z n a č u j í c í se tím, že jejich povrch je opatřen ochrannou nanokompozitní vícevrstvou složenou ze tří vrstev tvořených postupně ve směru od substrátu (1) spodní titanovou mezivrstvou, dále přechodovou gradientní mezivrstvou s obsahem titanu, uhlíku a karbidu titanu, přičemž vrchní vrstvu tvoří uhlík, zakotvený v přechodové gradientní mezivrstvě. 2. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku 1, v y z n a č u j í c í se tím, že ochranná nanokompozitní vícevrstva vykazuje tloušťku do 1 /um. 3. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku I, v y z n a č u j í c í se t í m , že titanový a uhlíkový základ přechodové gradientní mezivrstvy ve směru k vrchní uhlíkové vrstvě obsahuje karbid titanu, přičemž tloušťka přechodové gradientní mezivrstvy nepřesahuje 0,2 um. 4. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku I, v y z n a č u j í c í se tím, že vrchní uhlíková vrstva zakotvená v přechodové gradientní mezivrstvě vykazuje tvrdost od 8 do 23 GPa. 5. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru podle nároku 1, v y z n a č u j í c í se t í m , že vrchní uhlíková vrstva zakotvená v přechodové gradientní mezivrstvě vykazuje součinitel tření od 0,02 do 0,2.
dcterms:title
Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru opatřené na povrchu tenkou vrstvou pro snížení třecích sil spalovacího motoru a pro snížení spotřeby paliva spalovacího motoru, zejména pístní kroužek nebo pístní čep spalovacího motoru. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru opatřené na povrchu tenkou vrstvou pro snížení třecích sil spalovacího motoru a pro snížení spotřeby paliva spalovacího motoru, zejména pístní kroužek nebo pístní čep spalovacího motoru. Movable construction parts of combustion engine equiped on surface by thin coating layer for decreasing of friction forces of combustion engine and for lowering of combustion engine fuel consumption, esspecially piston ring or piston pin of combustion engine
skos:prefLabel
Movable construction parts of combustion engine equiped on surface by thin coating layer for decreasing of friction forces of combustion engine and for lowering of combustion engine fuel consumption, esspecially piston ring or piston pin of combustion engine Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru opatřené na povrchu tenkou vrstvou pro snížení třecích sil spalovacího motoru a pro snížení spotřeby paliva spalovacího motoru, zejména pístní kroužek nebo pístní čep spalovacího motoru. Pohybové konstrukční součásti spalovacího motoru opatřené na povrchu tenkou vrstvou pro snížení třecích sil spalovacího motoru a pro snížení spotřeby paliva spalovacího motoru, zejména pístní kroužek nebo pístní čep spalovacího motoru.
skos:notation
RIV/46747885:24210/11:#0002071!RIV12-MPO-24210___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A24210
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(FI-IM5/095)
n3:cisloPatentuVzoru
22535
n3:datumUdeleniPatentuVzoru
2011-08-01+02:00
n3:dodaniDat
n4:2012
n3:domaciTvurceVysledku
FIJALKOWSKI, Mateusz ROZEK, Zbigniew MITURA, Stanislaw n24:5144817
n3:druhVysledku
n17:F%2FU
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
220952
n3:idVysledku
RIV/46747885:24210/11:#0002071
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
conbustible engine; piston rings; piston pin; protective nanocomposite multilayer; layer containing titanium, carbon and titanium carbide
n3:klicoveSlovo
n19:protective%20nanocomposite%20multilayer n19:layer%20containing%20titanium n19:carbon%20and%20titanium%20carbide n19:conbustible%20engine n19:piston%20pin n19:piston%20rings
n3:kontrolniKodProRIV
[E11A1CA48A74]
n3:licencniPoplatek
n21:Z
n3:mistoVydaniPatentuVzoru
Prague
n3:nazevVydavatelePatentuVzoru
Úřad průmyslového vlastnictví
n3:obor
n10:JG
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
7
n3:projekt
n22:FI-IM5%2F095
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2011
n3:statVydaniPatentuVzoru
n8:CZ
n3:tvurceVysledku
CLAPA, Marian BATORY, Damian ROZEK, Zbigniew NIEDZIELSKI, Piotr Louda, Petr FIJALKOWSKI, Mateusz MITURA, Stanislaw
n3:uzemniOchranaPatentu
n16:E
n3:vlastnik
n6:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n13:P
n3:vyuzitiPatentuVzoru
n9:A
n20:organizacniJednotka
24210