This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24210%2F09%3A%230001175%21RIV10-MSM-24210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24210%2F09%3A%230001175%21RIV10-MSM-24210___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tento příspěvek je zaměřen na svařování hliníkových slitin a jejich užití v utomobilovém průmyslu. Svařitelnost hliníkových odlitků je ovlivněna především jejich fyzikálními chemickými a metalurgickými vlastnostmi. Výzkumná část příspěvku popisuje technologické vlivy při svařování hliníkových slitin, např. teplotu předehřevu, přídavný material a podmínky, při kterých mohou vznikat defekty. Experimentální část se věnuje svařování vysokotlace odlévaných slitin hliníku AlSi10Mg. Tyto slitiny jsou vhodné pro použití v automobilových karosériích. Tloušťka materiálu byla stanovena na 15mm a zvolená metoda MIG. Jako přídavné materialy byly užity dva dráty OK AUTROD 4043 a OK AUTROD 5087. Experimenty byly vyhotoveny na svářečce Migatronic BDH 400/500 PULS (elektrický proud 5 až 500 A) a teolota předehřevu se měnila od 100 do 220°C. U jednotlivých svarů byla následně vyhodnocena výsledná makrostruktura. Tento příspěvek je zaměřen na svařování hliníkových slitin a jejich užití v utomobilovém průmyslu. Svařitelnost hliníkových odlitků je ovlivněna především jejich fyzikálními chemickými a metalurgickými vlastnostmi. Výzkumná část příspěvku popisuje technologické vlivy při svařování hliníkových slitin, např. teplotu předehřevu, přídavný material a podmínky, při kterých mohou vznikat defekty. Experimentální část se věnuje svařování vysokotlace odlévaných slitin hliníku AlSi10Mg. Tyto slitiny jsou vhodné pro použití v automobilových karosériích. Tloušťka materiálu byla stanovena na 15mm a zvolená metoda MIG. Jako přídavné materialy byly užity dva dráty OK AUTROD 4043 a OK AUTROD 5087. Experimenty byly vyhotoveny na svářečce Migatronic BDH 400/500 PULS (elektrický proud 5 až 500 A) a teolota předehřevu se měnila od 100 do 220°C. U jednotlivých svarů byla následně vyhodnocena výsledná makrostruktura. This paper focuses on aluminium alloys welding and its usage in the automobile industry. The weldability of aluminium casts is i.a. influenced by the physical, chemical and metallurgical properties. The search part of the paper describes technological influences of the aluminium alloys welding, e.g. on the temperature of the pre-heating process, on the filler material or on the conditions under which defects are created. The experimental part deals with welding of aluminium alloys die-cast material AlSi10Mg. These alloys are suitable for producing structural parts of a car body. The thickness of material used was 15 mm, the method applied was MIG and OK AUTROD 4043 and OK AUTROD 5087 were chosen as the filler materials. For the experiment we used the Migatronic BDH 400/500 PULS (electric current 5 to 500 A) welding equipment, pre-heating temperature of material varied from 100 to 220 °C for various regimes of welding. The macrostructure of the welding materials was continuously checked.
dcterms:title
Svařování odlévaných slitin hliníku pro automobilový průmysl Svařování odlévaných slitin hliníku pro automobilový průmysl The Welding of Casting of the Aluminium Alloys for Automobile Industry
skos:prefLabel
The Welding of Casting of the Aluminium Alloys for Automobile Industry Svařování odlévaných slitin hliníku pro automobilový průmysl Svařování odlévaných slitin hliníku pro automobilový průmysl
skos:notation
RIV/46747885:24210/09:#0001175!RIV10-MSM-24210___
n4:aktivita
n17:Z
n4:aktivity
Z(MSM4674788501)
n4:dodaniDat
n9:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n5:2635119 n5:2887126
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
344876
n4:idVysledku
RIV/46747885:24210/09:#0001175
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
Weldability, Schield gases, Preheating, Aluminium alloys
n4:klicoveSlovo
n7:Aluminium%20alloys n7:Schield%20gases n7:Preheating n7:Weldability
n4:kontrolniKodProRIV
[D3A7D349D4A8]
n4:mistoKonaniAkce
Vamberk
n4:mistoVydani
Pardubice
n4:nazevZdroje
XXIX. Dny svařovací techniky
n4:obor
n15:JG
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n4:tvurceVysledku
Bradáč, Josef Bradáč, Jiří
n4:typAkce
n21:CST
n4:zahajeniAkce
2009-05-26+02:00
n4:zamer
n18:MSM4674788501
s:numberOfPages
6
n16:hasPublisher
ESAB Vamberk
n3:isbn
978-80-02-02138-4
n13:organizacniJednotka
24210