This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000136%21RIV09-MSM-24210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000136%21RIV09-MSM-24210___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Pružící podstavce sedadel řidiče minimalizují přednost dynamických sil z podlahy kabiny na tělo řidiče. Dynamické poměry takové soustavy se však mění podle druhu vozovky. Z toho důvodu je třeba přizpůsobit tuhost pružícího podstavce provozním podmínkám a v některých případech i přeladit v průběhu výkmitu z rovnovážné polohy, tedy účinně a přitom plynule zvýšit tuhost v krajních oblastech zdvihu. Jedna z možností využívající alternativní uzavírání spojovacího potrubí pneumatických pružin je popsána v příspěvku. Pružící podstavce sedadel řidiče minimalizují přednost dynamických sil z podlahy kabiny na tělo řidiče. Dynamické poměry takové soustavy se však mění podle druhu vozovky. Z toho důvodu je třeba přizpůsobit tuhost pružícího podstavce provozním podmínkám a v některých případech i přeladit v průběhu výkmitu z rovnovážné polohy, tedy účinně a přitom plynule zvýšit tuhost v krajních oblastech zdvihu. Jedna z možností využívající alternativní uzavírání spojovacího potrubí pneumatických pružin je popsána v příspěvku. The air support of a driver’s seat minimizes transmission of vibrations from the car frame or car body to the driver’s body. Various dynamic conditions are depending on the kind of the road. This reality demands further functions of the spring-support particularly any possibility for changing of the natural frequency of the system during its operation process. As you know this is the main factor for effective vibroisolation. The change of the support stiffness can be depending on the position, the height, or the acceleration of the seat. The first possibility of changing of the stiffness was described in this paper. A valve controlled by switches in the upper and lower range of the seat travel was used.
dcterms:title
Vzduchová podpora se silně progresivní zatěžovací charakteristikou v obou krajních oblastech zdvihu Vzduchová podpora se silně progresivní zatěžovací charakteristikou v obou krajních oblastech zdvihu AIR SUPPORT WITH STRONG PROGRESSIVE LOAD CHARACTERISTIC IN BOTH OUTER RANGES
skos:prefLabel
Vzduchová podpora se silně progresivní zatěžovací charakteristikou v obou krajních oblastech zdvihu Vzduchová podpora se silně progresivní zatěžovací charakteristikou v obou krajních oblastech zdvihu AIR SUPPORT WITH STRONG PROGRESSIVE LOAD CHARACTERISTIC IN BOTH OUTER RANGES
skos:notation
RIV/46747885:24210/08:#0000136!RIV09-MSM-24210___
n4:aktivita
n16:Z
n4:aktivity
Z(MSM4674788501)
n4:dodaniDat
n14:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n10:7669445 n10:5869552
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
405426
n4:idVysledku
RIV/46747885:24210/08:#0000136
n4:jazykVysledku
n5:cze
n4:klicovaSlova
vibration isolation, driver’s seat, spring-support, air spring.
n4:klicoveSlovo
n12:air%20spring. n12:driver%E2%80%99s%20seat n12:spring-support n12:vibration%20isolation
n4:kontrolniKodProRIV
[042468018A2D]
n4:mistoKonaniAkce
Košice
n4:mistoVydani
Košice
n4:nazevZdroje
Acta Mechanica Slovaca
n4:obor
n9:JQ
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2008
n4:tvurceVysledku
Pešík, Lubomír Vančura, Martin
n4:typAkce
n20:EUR
n4:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
n4:zamer
n15:MSM4674788501
s:issn
1335-2393
s:numberOfPages
8
n13:hasPublisher
Technická univerzita v Košiciach
n17:organizacniJednotka
24210