This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F45274517%3A_____%2F10%3A%230000096%21RIV12-MPO-45274517/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F45274517%3A_____%2F10%3A%230000096%21RIV12-MPO-45274517
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://satel.eltodo.cz/index.php/cz/
dcterms:description
The proposed hybrid system to estimate the travel time for their function using the measured map, which is then mathematically refined. Fleet vehicles send information about its location containing latitude and longitude. Altitude does not interest us, because communication watched his height does not change. The expected error of the GPS position is in modern mnohokanálových receivers placed even below 2 meters. For visualization of measured data reduction is used to position only one dimension. This way you can clearly visualize the reference section of the communication in time and space only for two-dimensional diagram. To this end, the chosen reference point on the map, which should be placed before the reference section. From this point the vehicle has passed the measure monitored on regular communication, which is sending the information 2 times per second and at a speed around 80 km / h created a system of points that are spaced about 11 meters. If mathematically dividing dopočítáme and connectors for a sufficient number of points, we get a map with an accuracy greater than 1 meter. You can then map the impact on the accuracy of the calculation section speed or travel time will certainly be neglected. Each time the map is assigned a distance from the starting point, creating a precise stationing of individual points from the beginning. Navrhovaný hybridní systém pro odhad doby jízdy využívá pro svou funkci naměřenou mapu, která je následně matematicky zpřesněna. Firemní vozidla posílají údaje o své pozici, které obsahují zeměpisnou šířku a délku. Nadmořská výška nás nemusí zajímat, protože sledovaná komunikace svou výšku nemění. Očekávaná chyba příjmu GPS pozice je v moderních mnohokanálových přijímačích uváděna i pod 2 metry. Při vizualizaci naměřených dat je využíváno redukce pozice na pouze jednu dimenzi. Tímto způsobem lze přehledně vizualizovat sledovaný úsek komunikace v čase i prostoru pouze na dvourozměrném diagramu. K tomu účelu je zvolen referenční bod na mapě, který je vhodné umístit ještě před sledovaný úsek. Od tohoto bodu měřící vozidlo projede sledovanou liniovou komunikaci, čímž je při posílání informací 2 x za sekundu a při rychlosti okolo 80 km/h vytvořena soustava bodů, které jsou od sebe vzdáleny cca 11 metrů. Pokud matematicky dopočítáme a rozdělíme spojnice na dostatečný počet dílků, získáme mapu s větší přesností než 1 metr. Poté lze vliv mapy na přesnost výpočtu úsekové rychlosti nebo doby jízdy zcela jistě zanedbat. Každému dobu mapy je přiřazena vzdálenost od počátečního bodu, čímž vznikne přesné staničení jednotlivých bodů od počátku. Navrhovaný hybridní systém pro odhad doby jízdy využívá pro svou funkci naměřenou mapu, která je následně matematicky zpřesněna. Firemní vozidla posílají údaje o své pozici, které obsahují zeměpisnou šířku a délku. Nadmořská výška nás nemusí zajímat, protože sledovaná komunikace svou výšku nemění. Očekávaná chyba příjmu GPS pozice je v moderních mnohokanálových přijímačích uváděna i pod 2 metry. Při vizualizaci naměřených dat je využíváno redukce pozice na pouze jednu dimenzi. Tímto způsobem lze přehledně vizualizovat sledovaný úsek komunikace v čase i prostoru pouze na dvourozměrném diagramu. K tomu účelu je zvolen referenční bod na mapě, který je vhodné umístit ještě před sledovaný úsek. Od tohoto bodu měřící vozidlo projede sledovanou liniovou komunikaci, čímž je při posílání informací 2 x za sekundu a při rychlosti okolo 80 km/h vytvořena soustava bodů, které jsou od sebe vzdáleny cca 11 metrů. Pokud matematicky dopočítáme a rozdělíme spojnice na dostatečný počet dílků, získáme mapu s větší přesností než 1 metr. Poté lze vliv mapy na přesnost výpočtu úsekové rychlosti nebo doby jízdy zcela jistě zanedbat. Každému dobu mapy je přiřazena vzdálenost od počátečního bodu, čímž vznikne přesné staničení jednotlivých bodů od počátku.
dcterms:title
VZ 316/2010 System to monitor traffic on roads VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích
skos:prefLabel
VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích VZ 316/2010 Systém pro monitorování dopravy na silničních komunikacích VZ 316/2010 System to monitor traffic on roads
skos:notation
RIV/45274517:_____/10:#0000096!RIV12-MPO-45274517
n5:aktivita
n10:P
n5:aktivity
P(2A-1TP1/023)
n5:dodaniDat
n7:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n11:9276661
n5:druhVysledku
n17:O
n5:duvernostUdaju
n14:U
n5:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
298393
n5:idVysledku
RIV/45274517:_____/10:#0000096
n5:jazykVysledku
n6:cze
n5:klicovaSlova
hybrid systems; neural networks; decision trees
n5:klicoveSlovo
n9:decision%20trees n9:hybrid%20systems n9:neural%20networks
n5:kontrolniKodProRIV
[5C9CDD537F9C]
n5:obor
n16:JO
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:projekt
n12:2A-1TP1%2F023
n5:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n5:tvurceVysledku
Wosyka, Jakub