This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13530%2F13%3A43885944%21RIV15-MSM-13530___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13530%2F13%3A43885944%21RIV15-MSM-13530___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Text the name suggests a connection between sound sequences and kompozičností shape. The drawing represents a process of forming a meaningful expression and binds acoustic space with a gesture that forms the connection between the meanings of drawings and sound by gestural expression is directed sound, space and shaping the nature of expression. Zprostorovělý time and timed space is what makes the leap bridge between what is heard by the Area and zachycovaným in the area. It deals with issues at the interface of communication, creation and mind of one form. It approaches the process of creation and its interpretation in terms of both active entity, ie the person who creates, and in terms of creation and of the teachers who contemplates the preparation of design. It focuses on three main problem areas which are induced by these creative tasks. The first concerns the circuit isomorphism when transforming content. The second deals with the interpretative variance, therefore, differences in expression evaluation, focusing on the understanding reasoning in the evaluation. The third part focuses on reasoning functionality reflection of creative activity, the use of introspection as options to manage space and develop. The last section is an example of creative task with the comment. Text v názvu naznačuje souvislost mezi posloupností zvuku a kompozičností tvaru. Kresbu představuje jako proces utváření významového výrazu a akustický prostor svazuje s gestem, které tvoří spojovací článek mezi významy kresby a zvuku tím, že gestické vyjádření zvuku je směrované, prostor tvarující a má povahu exprese. Zprostorovělý čas a časovaný prostor je to, co tvoří přestupný můstek mezi obsahem slyšeným v prostoru a zachycovaným v ploše. Zabývá se problematikou na rozhraní komunikace, tvorby a mysli toho, kdo tvoří. Přibližuje proces tvorby a její interpretaci jak z hlediska aktivního subjektu, tedy toho, kdo tvoří, tak z pohledu tvorby a úvah učitele, který uvažuje nad přípravou tvůrčích úloh. Zaměřuje se přitom na tři hlavní problémové okruhy, které jsou těmito tvůrčími úlohami navozeny. První okruh se týká izomorfismu při transformaci obsahu. Druhý se věnuje interpretačnímu rozptylu, tedy odlišnostem v hodnocení výrazu a zaměřuje se na pochopení argumentace při hodnocení. Třetí část je zaměřena na zdůvodňování funkčnosti reflexe tvůrčí činnosti, na využití sebepozorování jako možnosti zvládat prostor a vyvíjet se. Poslední části jsou ukázkou výtvarného úkolu s komentáři. Text v názvu naznačuje souvislost mezi posloupností zvuku a kompozičností tvaru. Kresbu představuje jako proces utváření významového výrazu a akustický prostor svazuje s gestem, které tvoří spojovací článek mezi významy kresby a zvuku tím, že gestické vyjádření zvuku je směrované, prostor tvarující a má povahu exprese. Zprostorovělý čas a časovaný prostor je to, co tvoří přestupný můstek mezi obsahem slyšeným v prostoru a zachycovaným v ploše. Zabývá se problematikou na rozhraní komunikace, tvorby a mysli toho, kdo tvoří. Přibližuje proces tvorby a její interpretaci jak z hlediska aktivního subjektu, tedy toho, kdo tvoří, tak z pohledu tvorby a úvah učitele, který uvažuje nad přípravou tvůrčích úloh. Zaměřuje se přitom na tři hlavní problémové okruhy, které jsou těmito tvůrčími úlohami navozeny. První okruh se týká izomorfismu při transformaci obsahu. Druhý se věnuje interpretačnímu rozptylu, tedy odlišnostem v hodnocení výrazu a zaměřuje se na pochopení argumentace při hodnocení. Třetí část je zaměřena na zdůvodňování funkčnosti reflexe tvůrčí činnosti, na využití sebepozorování jako možnosti zvládat prostor a vyvíjet se. Poslední části jsou ukázkou výtvarného úkolu s komentáři.
dcterms:title
Tvar a plocha, zvuk a prostor. Jak se o známé rodí nové. Tvar a plocha, zvuk a prostor. Jak se o známé rodí nové. Shape and space, sound and space. How about the famous new born.
skos:prefLabel
Tvar a plocha, zvuk a prostor. Jak se o známé rodí nové. Shape and space, sound and space. How about the famous new born. Tvar a plocha, zvuk a prostor. Jak se o známé rodí nové.
skos:notation
RIV/44555601:13530/13:43885944!RIV15-MSM-13530___
n3:aktivita
n11:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:3241858
n3:druhVysledku
n4:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
112057
n3:idVysledku
RIV/44555601:13530/13:43885944
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
shape, sound, gesture, drawing, education, creation, reflection, intention, cognition
n3:klicoveSlovo
n8:reflection n8:gesture n8:creation n8:cognition n8:drawing n8:sound n8:intention n8:shape n8:education
n3:kontrolniKodProRIV
[631A65A61426]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Tvorba jako způsob poznávání.
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
538
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n3:tvurceVysledku
Dytrtová, Kateřina
s:numberOfPages
41
n12:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n16:isbn
978-80-246-2335-1
n14:organizacniJednotka
13530