This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13510%2F13%3A43885284%21RIV14-MSM-13510___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13510%2F13%3A43885284%21RIV14-MSM-13510___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The monograph complements a number of publications about services by a new point of view, which is the view from a perspective of an enterprise managed by state - Česká pošta, s.p. The book contains an analysis of an offer of financial products of its alliance partners. The monograph deals with a personal selling process of financial services of Česká pošta, s.p. and with employees as providers of these services. The employees are the key factor of the competitiveness and prosperity of Česká pošta, s.p. The research on attitudes and motives of employess of Česká pošta, s.p. towards contracts with alliance partners is based on the specific survey of Česká pošta, s.p. as a model example of sales of financial services of alliance partners. The survey shows that respondents are aware of importance of enhancing the portfolio of offered service and its influence on keeping the position on the market. Monografie doplňuje řadu publikací z oblasti problematiky služeb o další pohled, a to o pohled služeb v podniku řízeného státem České pošty, s. p. Obsahem monografie je rozbor nabídky finančních produktů jejích aliančních partnerů. Monografie se konkrétně zabývá procesem osobního prodeje finančních služeb České pošty, s. p., a zaměstnanci pošty jako poskytovatelé těchto služeb. Klíčovým faktorem konkurenceschopnosti a prosperity České pošty, s. p., jsou její zaměstnanci. Na konkrétním průzkumu České pošty, s. p., jako modelového příkladu prodeje finančních služeb aliančních partnerů, se zjišťovaly postoje a motivy zaměstnanců České pošty, s. p., k uzavírání smluv s aliančními partnery. Šetření prokázalo, že oslovení pracovníci si uvědomují důležitost rozšiřování portfolia nabízených služeb a tím udržení místa na trhu. Monografie doplňuje řadu publikací z oblasti problematiky služeb o další pohled, a to o pohled služeb v podniku řízeného státem České pošty, s. p. Obsahem monografie je rozbor nabídky finančních produktů jejích aliančních partnerů. Monografie se konkrétně zabývá procesem osobního prodeje finančních služeb České pošty, s. p., a zaměstnanci pošty jako poskytovatelé těchto služeb. Klíčovým faktorem konkurenceschopnosti a prosperity České pošty, s. p., jsou její zaměstnanci. Na konkrétním průzkumu České pošty, s. p., jako modelového příkladu prodeje finančních služeb aliančních partnerů, se zjišťovaly postoje a motivy zaměstnanců České pošty, s. p., k uzavírání smluv s aliančními partnery. Šetření prokázalo, že oslovení pracovníci si uvědomují důležitost rozšiřování portfolia nabízených služeb a tím udržení místa na trhu.
dcterms:title
Služby - Vybrané aspekty prodeje Služby - Vybrané aspekty prodeje Services - Selected Aspects of Sale
skos:prefLabel
Services - Selected Aspects of Sale Služby - Vybrané aspekty prodeje Služby - Vybrané aspekty prodeje
skos:notation
RIV/44555601:13510/13:43885284!RIV14-MSM-13510___
n3:predkladatel
n13:orjk%3A13510
n4:aktivita
n19:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n5:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n16:3031640 n16:5286239 n16:9154620
n4:druhVysledku
n15:B
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
105637
n4:idVysledku
RIV/44555601:13510/13:43885284
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
personal selling process; retail; finacial services; postal services; services
n4:klicoveSlovo
n12:finacial%20services n12:retail n12:postal%20services n12:personal%20selling%20process n12:services
n4:kontrolniKodProRIV
[9E0E675D9EFA]
n4:mistoVydani
Ústí nad Labem
n4:nazevEdiceCisloSvazku
1
n4:nazevZdroje
Služby - Vybrané aspekty prodeje
n4:obor
n14:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetStranKnihy
78
n4:pocetTvurcuVysledku
5
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n4:tvurceVysledku
Žočková, Michaela Jánská, Michaela Siviček, Tomáš Kita, Pavol Zábranská, Alena
s:numberOfPages
78
n10:hasPublisher
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
n18:isbn
978-80-7414-649-7
n17:organizacniJednotka
13510