This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F99%3A00000020%21RIV%2F2000%2FMSM%2F134300/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F99%3A00000020%21RIV%2F2000%2FMSM%2F134300
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The contribution is about possible alternatives of autonomy behavior of the pupils in various phases of their learning process. Sklecting, formulating and confronting and getting of learning goals, the solving of part-tasks in learning Těžištěm obsahu článku je rozbor možných alternativ autonomního chování a jednání žáků v etapách vymezování a přijetí cílů vyučování, řešení dílčích úkolů v průběhu výuky, hodnocení výsledků řešení a zpracování závěrů
dcterms:title
The strenghtening of autonomy of the pupils in process of education - the starting point and result for school autonomy Usilenie avtonomii učaščichsja v processe obučenija - predposylka i sledstvie avtonomii školy
skos:prefLabel
The strenghtening of autonomy of the pupils in process of education - the starting point and result for school autonomy Usilenie avtonomii učaščichsja v processe obučenija - predposylka i sledstvie avtonomii školy
skos:notation
RIV/44555601:13430/99:00000020!RIV/2000/MSM/134300
n5:strany
A-95-1
n5:aktivita
n14:Z
n5:aktivity
Z(MSM 134300004)
n5:cisloPeriodika
Tom 21
n5:dodaniDat
n11:2000
n5:domaciTvurceVysledku
Mattioli, Jan Heřmanová, Vladislava Navrátil, Stanislav
n5:druhVysledku
n16:J
n5:duvernostUdaju
n13:S
n5:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
757139
n5:idVysledku
RIV/44555601:13430/99:00000020
n5:jazykVysledku
n12:rus
n5:kodStatuVydavatele
DE - Spolková republika Německo
n5:kontrolniKodProRIV
[FB610DF7500C]
n5:nazevZdroje
Studien zur Wirtschafts-und Erwachsenenpaedagogik aus der Humboldt Universität zu Berlin
n5:obor
n15:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:rokUplatneniVysledku
n11:1999
n5:svazekPeriodika
1999
n5:tvurceVysledku
Navrátil, Stanislav Mattioli, Jan Heřmanová, Vladislava
n5:zamer
n7:MSM%20134300004
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
9
n9:organizacniJednotka
13430