This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43885560%21RIV15-MSM-13430___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43885560%21RIV15-MSM-13430___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Teachers create opportunities for the pupil to insight into the geometric world, they offer the chance to find the connection between the real world which we live in and a world of perfect geometrical objects and relationships. Previous experience is a prerequisite for the pupil's ability to find new ideas. In the text are shown some examples of non-traditional tasks for primary school pupils that are challenging for them. It is important to note that pupils develop their knowledge of geometry and spatial imagination not only in school, but in their free time they often use information technology. Playing certain computer games or building and programming a robot can be for a primary pupil a non-routine geometrical task too. Učitelé vytvářejí pro žáka příležitosti vhlédnout do světa geometrie, nabízejí mu možnosti, aby sám našel spojitost mezi reálným světem, ve kterém žijeme, a světem ideálních geometrických objektů a vztahů. Pro nalézání nových myšlenek jsou nezbytné žákovy předchozí zkušenosti. V textu jsou ukázány příklady netradičních úloh pro žáka primární školy, které jsou pro něj lákavé. Je důležité si uvědomit, že žáci získávají znalosti z geometrie a rozvíjejí prostorovou představivost nejen ve škole, ale také ve svém volném čase, často s využitím informačních technologií. Hraní specifických počítačových her nebo stavba a programování robota může být pro žáka primární školy také netradiční geometrická úloha. Učitelé vytvářejí pro žáka příležitosti vhlédnout do světa geometrie, nabízejí mu možnosti, aby sám našel spojitost mezi reálným světem, ve kterém žijeme, a světem ideálních geometrických objektů a vztahů. Pro nalézání nových myšlenek jsou nezbytné žákovy předchozí zkušenosti. V textu jsou ukázány příklady netradičních úloh pro žáka primární školy, které jsou pro něj lákavé. Je důležité si uvědomit, že žáci získávají znalosti z geometrie a rozvíjejí prostorovou představivost nejen ve škole, ale také ve svém volném čase, často s využitím informačních technologií. Hraní specifických počítačových her nebo stavba a programování robota může být pro žáka primární školy také netradiční geometrická úloha.
dcterms:title
Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy Development of spatial imagination in non-traditional tasks for the pupil in primary school
skos:prefLabel
Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy Development of spatial imagination in non-traditional tasks for the pupil in primary school Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy
skos:notation
RIV/44555601:13430/14:43885560!RIV15-MSM-13430___
n3:aktivita
n13:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n4:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:3999807
n3:druhVysledku
n16:C
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
43512
n3:idVysledku
RIV/44555601:13430/14:43885560
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
school; primary; pupil; the; for; tasks; non-traditional; imagination; spatial; Development
n3:klicoveSlovo
n6:primary n6:Development n6:tasks n6:pupil n6:the n6:school n6:spatial n6:non-traditional n6:for n6:imagination
n3:kontrolniKodProRIV
[C893BEA38083]
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevEdiceCisloSvazku
monografie
n3:nazevZdroje
Geometrická představivost
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
118
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2014
n3:tvurceVysledku
Malinová, Dagmar
s:numberOfPages
18
n18:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n7:isbn
978-80-244-4057-6
n15:organizacniJednotka
13430