This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884397%21RIV13-MSM-13430___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884397%21RIV13-MSM-13430___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The aim of the monograph is to reflect a current topic, the processing of which we consider to be very necessary for future teachers and teaching practice in the Czech elementary education. We indicate the latest and most important features of this issue, further we clarify mutual relations between the language and culture, ways of verbal (and partly nonverbal) behavior of pupils of different cultures in the educational process; from the general point of view thus also the ways of perceiving and understanding the world by different ethnic groups. General problems, theoretical and methodological basis of the work are presented in the opening chapters. The core of the publication is represented by methodological instructions on the inclusion of foreign pupils into teaching process and as well by concrete ideas, methods and procedures for teachers suggesting how to work with foreign pupils. Particular attention is paid to the specific school environment, not only from the position of a foreign student and his/her classmates, but also from the perspective of a teacher in the teaching process. Cílem monografie je postihnout aktuální téma, jehož zpracování považujeme za velmi potřebné pro budoucí pedagogy i učitelskou praxi v českém základním školství. Jsou v ní naznačeny nejaktuálnější a nejvýznamnější rysy této problematiky, vyjasněny vztahy a vzájemné souvislosti mezi jazykem a kulturou, mezi různými jazyky navzájem, způsoby verbálního (a zčásti i neverbálního) chování žáků odlišných kultur v edukačním procesu, z obecného hlediska tedy i způsoby vnímání a chápání světa u různých etnických skupin. Obecné problémy, teoretická a metodologická východiska práce jsou představeny v úvodních kapitolách. Jádrem publikace jsou metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výuky a konkrétní náměty, metody a postupy učitelů pro práci s žáky-cizinci. Zvláštní pozornost je věnována specifickému školnímu prostředí, a to nejen z pozice žáka-cizince a jeho spolužáků, ale i z pohledu učitele ve vyučovacím procesu. Cílem monografie je postihnout aktuální téma, jehož zpracování považujeme za velmi potřebné pro budoucí pedagogy i učitelskou praxi v českém základním školství. Jsou v ní naznačeny nejaktuálnější a nejvýznamnější rysy této problematiky, vyjasněny vztahy a vzájemné souvislosti mezi jazykem a kulturou, mezi různými jazyky navzájem, způsoby verbálního (a zčásti i neverbálního) chování žáků odlišných kultur v edukačním procesu, z obecného hlediska tedy i způsoby vnímání a chápání světa u různých etnických skupin. Obecné problémy, teoretická a metodologická východiska práce jsou představeny v úvodních kapitolách. Jádrem publikace jsou metodické pokyny k začleňování žáků-cizinců do výuky a konkrétní náměty, metody a postupy učitelů pro práci s žáky-cizinci. Zvláštní pozornost je věnována specifickému školnímu prostředí, a to nejen z pozice žáka-cizince a jeho spolužáků, ale i z pohledu učitele ve vyučovacím procesu.
dcterms:title
Methodology of work with foreign pupils in elementary school Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole
skos:prefLabel
Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole Methodology of work with foreign pupils in elementary school Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole
skos:notation
RIV/44555601:13430/12:43884397!RIV13-MSM-13430___
n9:predkladatel
n15:orjk%3A13430
n3:aktivita
n17:O n17:V
n3:aktivity
O, V
n3:dodaniDat
n5:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1395505
n3:druhVysledku
n12:B
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
149931
n3:idVysledku
RIV/44555601:13430/12:43884397
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
Czech as a foreign language, modern linguistic-didactic concept, methodology, elementary school,
n3:klicoveSlovo
n4:methodology n4:Czech%20as%20a%20foreign%20language n4:modern%20linguistic-didactic%20concept n4:elementary%20school
n3:kontrolniKodProRIV
[DBECE8AFE4A8]
n3:mistoVydani
Ústí nad Labem
n3:nazevEdiceCisloSvazku
monografie
n3:nazevZdroje
Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole
n3:obor
n20:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
150
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2012
n3:tvurceVysledku
Šindelářová, Jaromíra Škodová, Svatava
s:numberOfPages
150
n10:hasPublisher
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta
n11:isbn
978-80-7414-559-9
n7:organizacniJednotka
13430