This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883810%21RIV12-MSM-13430___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883810%21RIV12-MSM-13430___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The goal of this brief study is to analyze relationship between knowledge and virtue in Komenský's notion of moral education ant compare it with the modern one. The study is based on an assumption that Komenský's notion is highly inspiring and relevant to the contemporary discussion about ethics and ethical education. The sub-goal of this paper is to explain why Komenský's concept of moral education has been neglected in modern primarily socialistic) comeniological research. Tato stručná studie si klade za cíl analyzovat vztah poznání a ctnosti v pojetí Komenského mravního vychovatelství a srovnat ho s pojetím moderním. Studie vychází z předpokladu, že Komenského koncepce je velmi podnětná a relevantní pro současnou diskuzi o etice a eticko-výchovné praxi. Dílčím záměrem je načrtnout důvody, pro které byla Komenského mravní výchova v moderním (především socialistickým) komeniologickém bádání opomíjena. Tato stručná studie si klade za cíl analyzovat vztah poznání a ctnosti v pojetí Komenského mravního vychovatelství a srovnat ho s pojetím moderním. Studie vychází z předpokladu, že Komenského koncepce je velmi podnětná a relevantní pro současnou diskuzi o etice a eticko-výchovné praxi. Dílčím záměrem je načrtnout důvody, pro které byla Komenského mravní výchova v moderním (především socialistickým) komeniologickém bádání opomíjena.
dcterms:title
Vzdělání mravné a nemravné: vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice Education - moral and immoral: relation of knowledge and virtue in Komenský's pedagogy Vzdělání mravné a nemravné: vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice
skos:prefLabel
Vzdělání mravné a nemravné: vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice Education - moral and immoral: relation of knowledge and virtue in Komenský's pedagogy Vzdělání mravné a nemravné: vztah poznání a ctnosti v Komenského pedagogice
skos:notation
RIV/44555601:13430/11:43883810!RIV12-MSM-13430___
n9:predkladatel
n17:orjk%3A13430
n3:aktivita
n6:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n10:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n7:7245858
n3:druhVysledku
n5:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
241288
n3:idVysledku
RIV/44555601:13430/11:43883810
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
morality, education, virtue, knowledge, humanity
n3:klicoveSlovo
n4:education n4:virtue n4:morality n4:knowledge n4:humanity
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[DDE3F1D7F532]
n3:nazevZdroje
Pedagogika
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2011
n3:svazekPeriodika
2011
n3:tvurceVysledku
Hábl, Jan
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
10
n11:organizacniJednotka
13430