This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005596%21RIV11-GA0-13430___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005596%21RIV11-GA0-13430___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek řeší obsahovou, ale i realizační část výuky grafologie v učitelských studijních programech na PF UJEP. Zabývá se didaktickou koncepcí kurzu se zaměřením na identifikaci komunikační ostýchavosti v písmu žáků a v podobných projektivních výtvorech. The contribution addresses the content, but feasibility of graphology in teacher education programs have PF UJEP. It deals with the concept teaching the course with a focus on identifiting of communication shyness in writing od pupils in similar projective creations. Příspěvek řeší obsahovou, ale i realizační část výuky grafologie v učitelských studijních programech na PF UJEP. Zabývá se didaktickou koncepcí kurzu se zaměřením na identifikaci komunikační ostýchavosti v písmu žáků a v podobných projektivních výtvorech.
dcterms:title
Didaktické aspekty výuky grafologie Didaktické aspekty výuky grafologie Didactic aspects of teaching graphology
skos:prefLabel
Didactic aspects of teaching graphology Didaktické aspekty výuky grafologie Didaktické aspekty výuky grafologie
skos:notation
RIV/44555601:13430/09:00005596!RIV11-GA0-13430___
n3:aktivita
n20:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0367)
n3:dodaniDat
n13:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:9211950
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
310282
n3:idVysledku
RIV/44555601:13430/09:00005596
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
font; symbol; writing area; movement of writing; rythm of writing; harmony og writing; individuality of writing; binding; size; slope; width; pressure; move; signature
n3:klicoveSlovo
n8:size n8:movement%20of%20writing n8:font n8:pressure n8:symbol n8:harmony%20og%20writing n8:rythm%20of%20writing n8:signature n8:writing%20area n8:individuality%20of%20writing n8:binding n8:slope n8:width n8:move
n3:kontrolniKodProRIV
[7AA177D47395]
n3:mistoKonaniAkce
Ústí nad Labem
n3:mistoVydani
Ústí nad Labem
n3:nazevZdroje
Aktuální otázky vysokoškolské přípravy pedagogických pracovníků
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n16:GA406%2F09%2F0367
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2009
n3:tvurceVysledku
Bertl, Ivan
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
s:numberOfPages
9
n14:hasPublisher
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
n19:isbn
978-80-7414-193-5
n18:organizacniJednotka
13430