This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005245%21RIV10-MPS-13430___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005245%21RIV10-MPS-13430___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V předkládaný text, se zabývá problematikou vymezování intervencí k dítěti s diagnózou porucha chování. (MKN-10). Uvádí teoretická východiska pro nastavení výchovné práce směrem k funkčním částem systému osobnosti. Upozorňuje na význam existenciálně pojatých východisek i cílů v oblasti nápravy socializační odchylky jedince. Pozornost věnuje takovým kategoriím jako je víra, důvěra a všeobecně závazné pravidlo. Text je prezentací tezí rozsáhlejšího projektu.1 Ten se zabýval otázkou, efektu sociokulturního znevýhodnění v systému sociálně exkludovaných lokalit. Předmětem zájmu bylo setkání systému tradiční romské formace s její potenciální českou alternativou a následné poměřování s majoritou. Ke specifickým sociokulturním podmínkám, k jevům souvisejících se sociálně vyloučenými lokalitami a jejich možnému vlivu na školní (a tedy i společenský) úspěch, bylo v celém výzkum přistupováno z perspektivy, která klade důraz na výklad jednání osob v nich žijících v kontextu systémového pojetí. V předkládaný text, se zabývá problematikou vymezování intervencí k dítěti s diagnózou porucha chování. (MKN-10). Uvádí teoretická východiska pro nastavení výchovné práce směrem k funkčním částem systému osobnosti. Upozorňuje na význam existenciálně pojatých východisek i cílů v oblasti nápravy socializační odchylky jedince. Pozornost věnuje takovým kategoriím jako je víra, důvěra a všeobecně závazné pravidlo. Text je prezentací tezí rozsáhlejšího projektu.1 Ten se zabýval otázkou, efektu sociokulturního znevýhodnění v systému sociálně exkludovaných lokalit. Předmětem zájmu bylo setkání systému tradiční romské formace s její potenciální českou alternativou a následné poměřování s majoritou. Ke specifickým sociokulturním podmínkám, k jevům souvisejících se sociálně vyloučenými lokalitami a jejich možnému vlivu na školní (a tedy i společenský) úspěch, bylo v celém výzkum přistupováno z perspektivy, která klade důraz na výklad jednání osob v nich žijících v kontextu systémového pojetí. This article is focusing on problems regarding determination of intervention to the children with a diagnosis of behavioural disorder. (MKN-10). It presents theoretical background for setting educational work towards the functional parts of the system of personality. It highlights the importance of existentional solutions and objectives in rehabilitation of socialization disorder of individual. It brings attention to categories such as faith, trust and commonly used rules.
dcterms:title
Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy Reeducation programs and their inovative contents by intervention of behavioural disorder
skos:prefLabel
Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy Reeducation programs and their inovative contents by intervention of behavioural disorder Reedukační programy a jejich inovativní obsahy při nápravě poruchy
skos:notation
RIV/44555601:13430/09:00005245!RIV10-MPS-13430___
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(1J037/05-DP2)
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n12:3328538
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
338481
n3:idVysledku
RIV/44555601:13430/09:00005245
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
freedom; norm; self-control; alternative methods; reeducation; socialization disorder; social-ecological model; system conception; belief; confidence; credibility; substitution freedom; norm; self-control; alternative methods; reeducation; socialization disorder; social-ecological model; system conception; belief; confidence; credibility; substitution
n3:klicoveSlovo
n4:substitution%20freedom n4:freedom n4:reeducation n4:system%20conception n4:credibility n4:belief n4:social-ecological%20model n4:socialization%20disorder n4:alternative%20methods n4:norm n4:substitution n4:self-control n4:confidence
n3:kontrolniKodProRIV
[DEC3DCDDE2B0]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n8:1J037%2F05-DP2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n3:tvurceVysledku
Smolík, Arnošt Elichová, Markéta
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-09-16+02:00
s:numberOfPages
14
n21:hasPublisher
Paido
n17:isbn
978-80-7315-188-1
n5:organizacniJednotka
13430