This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004624%21RIV09-MPS-13430___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004624%21RIV09-MPS-13430___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Zatímco v některých kurikulárních dokumentech je multikulturní výchova zařazena jako samostatné průřezové téma, v rámcových vzdělávacích programech pro střední odborné vzdělávání tomu tak není a najdeme je nikoliv v samostatném průřezovém tématu, ale v části klíčových kompetencí a také v obsazích vzdělávání kurikulárního rámce Společenskovědní vzdělávání nebo v průřezovém tématu Občan v demokratické společnosti. V souvislosti s realizací kurikulární reformy jsme provedli dotazníkové šetření vztahující se k interkulturně přátelskému vzdělávacímu prostředí, jehož se zúčastnili učitelé společenskovědních předmětů v SOŠ a SOU. Although multicultural education in some curricular documents is an independent interdisciplinary subject, in framework educational programmes for secondary technical and vocational schools this is not the case. We conducted a questionnaire-based study on friendly intercultural learning environment in which social studies teachers from secondary technical and vocational schools participated. Zatímco v některých kurikulárních dokumentech je multikulturní výchova zařazena jako samostatné průřezové téma, v rámcových vzdělávacích programech pro střední odborné vzdělávání tomu tak není a najdeme je nikoliv v samostatném průřezovém tématu, ale v části klíčových kompetencí a také v obsazích vzdělávání kurikulárního rámce Společenskovědní vzdělávání nebo v průřezovém tématu Občan v demokratické společnosti. V souvislosti s realizací kurikulární reformy jsme provedli dotazníkové šetření vztahující se k interkulturně přátelskému vzdělávacímu prostředí, jehož se zúčastnili učitelé společenskovědních předmětů v SOŠ a SOU.
dcterms:title
Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích A Contribution to the Identification of Friendly Intercultural Learning Environment in Selected Secondary Technical and Vocational Schools.
skos:prefLabel
Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích A Contribution to the Identification of Friendly Intercultural Learning Environment in Selected Secondary Technical and Vocational Schools. Příspěvek k identifikaci interkulturně přátelského vzdělávacího prostředí na některých středních odborných školách a středních odborných učilištích
skos:notation
RIV/44555601:13430/08:00004624!RIV09-MPS-13430___
n4:aktivita
n9:P
n4:aktivity
P(1J037/05-DP2)
n4:dodaniDat
n8:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n10:1114913
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
389612
n4:idVysledku
RIV/44555601:13430/08:00004624
n4:jazykVysledku
n13:cze
n4:klicovaSlova
Framework educational programme; school educational programme; social studies teaching; multicultural education; friendly learning environment; secondary technical and vocational education.
n4:klicoveSlovo
n6:secondary%20technical%20and%20vocational%20education. n6:social%20studies%20teaching n6:multicultural%20education n6:friendly%20learning%20environment n6:school%20educational%20programme n6:Framework%20educational%20programme
n4:kontrolniKodProRIV
[9C193D2D1DDC]
n4:mistoKonaniAkce
Ústí nad Labem
n4:mistoVydani
Ústí nad Labem
n4:nazevZdroje
Vzdělávání v sociokulturním kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n19:1J037%2F05-DP2
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2008
n4:tvurceVysledku
Opočenský, Karel
n4:typAkce
n20:EUR
n4:zahajeniAkce
2008-05-06+02:00
s:numberOfPages
9
n17:hasPublisher
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
n14:isbn
978-80-7414-035-8
n11:organizacniJednotka
13430