This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F27266150%3A_____%2F12%3A%230000027%21RIV13-MSM-27266150/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F27266150%3A_____%2F12%3A%230000027%21RIV13-MSM-27266150
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
dcterms:description
Článek je zaměřen na lidský faktor, který zeslabuje účinnost produktově orientované organizace marketingu, označované jako produktový management. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumný projekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici „Brand manažer“ v České republice kladeny. V této fázi se autorce nepodařilo potvrdit převládající názor odborné veřejnosti, že role brand manažerů je rolí individuálního koordinátora. Proto se autorka rozhodla pokračovat ve výzkumném projektu a ověřit aktuálnost konceptu produktového managementu na vzorku organizací se sídlem na území České republiky. Převaha koordinační role nad realizační rolí byla prokázána v celém souboru i v analyzovaných segmentech pro jediný okruh činností, které spočívají ve sběru a zpracovávání informací pro marketingovou analýzu. V návaznosti na výzkumný projekt autorka vytvořila typovou pozici „Manažer produktové značky“, která definuje činnosti brand manažera, charakter jeho práce a obvyklé pracovní podmínky. The article is aimed at a human factor, which intensifies or reduces the effectiveness of product oriented marketing designed as product management. To deal with this issue interdisciplinary approach was best to apply, because theoretical resources and current state analysis of the topic as well as tendencies in its development required research in several disciplines. The author´s objective was to describe the skills, education, experience and attributes required for the Brand Manager position as well as to provide a look insight in to a realistic picture of brand manager´s job. For succeeding empiric research both qualitative and quantitative methodology were used. The research proved that Brand managers are more often viewed as implementers of the marketing planning process than product managers. The data obtained by studying and by my own empiric research were used to create the type position of a brand manager. This position hasn´t been standardised in the Czech Republic yet. Článek je zaměřen na lidský faktor, který zeslabuje účinnost produktově orientované organizace marketingu, označované jako produktový management. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumný projekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici „Brand manažer“ v České republice kladeny. V této fázi se autorce nepodařilo potvrdit převládající názor odborné veřejnosti, že role brand manažerů je rolí individuálního koordinátora. Proto se autorka rozhodla pokračovat ve výzkumném projektu a ověřit aktuálnost konceptu produktového managementu na vzorku organizací se sídlem na území České republiky. Převaha koordinační role nad realizační rolí byla prokázána v celém souboru i v analyzovaných segmentech pro jediný okruh činností, které spočívají ve sběru a zpracovávání informací pro marketingovou analýzu. V návaznosti na výzkumný projekt autorka vytvořila typovou pozici „Manažer produktové značky“, která definuje činnosti brand manažera, charakter jeho práce a obvyklé pracovní podmínky.
dcterms:title
Lidský faktor v brand managementu Lidský faktor v brand managementu Human Factor in Brand Management
skos:prefLabel
Lidský faktor v brand managementu Lidský faktor v brand managementu Human Factor in Brand Management
skos:notation
RIV/27266150:_____/12:#0000027!RIV13-MSM-27266150
n8:predkladatel
n12:ico%3A27266150
n3:aktivita
n16:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n10:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n9:7143001
n3:druhVysledku
n4:O
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
147018
n3:idVysledku
RIV/27266150:_____/12:#0000027
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
brand manager, skills, qualification, human factor, marketing organization, responsibilities, product manager, psychological requirements, capabilities, knowledge
n3:klicoveSlovo
n7:skills n7:qualification n7:knowledge n7:marketing%20organization n7:responsibilities n7:brand%20manager n7:product%20manager n7:capabilities n7:psychological%20requirements n7:human%20factor
n3:kontrolniKodProRIV
[9610A5C79FF6]
n3:obor
n15:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2012
n3:tvurceVysledku
Wroblowská, Zuzana