This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F27132781%3A_____%2F13%3A%230000079%21RIV15-MSM-27132781/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F27132781%3A_____%2F13%3A%230000079%21RIV15-MSM-27132781
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
Výchovné působení v oblasti podpory zdraví souvisí s transformací „Self“. Předmětem není pouze biologický a behaviorálně psychický rozměr, ale je zkoumán a studován rozměr „Self“ ve smyslu jeho subjektivní bohatosti, zvláštnosti, hodnotové typiky a personální jedinečnosti. Strategickým východiskem je zde postulát, že pouze člověk, který si váží sám sebe, je ochoten pro své zdraví něco dělat. Základem smysluplného snažení o to být zdráv je především pozitivně laděný psychický stav a rozvinutá sebeúcta. Pohybová nedostatečnost, která se projevuje impulsivností, podrážděností, sníženou schopností koncentrace a sebekontroly, psychiku člověka ovlivňuje negativně. Z tohoto důvodu se jeví jako zásadní zkoumat ukazatele somatického a psychického vývoje dané osobnosti ve vztahu k motorice, aby nedocházelo k negativní reflexi absolvovaných pohybových aktivit, a tím k dalšímu prohlubování pohybové nedostatečnosti. Educational activities in the field of health promotion related to the transformation of the %22Self%22. The subject is not only biological and behavioral psychological dimension, but dimension %22Self%22 is investigated and studied in terms of subjective richness, uniqueness and value, typ and personal uniqueness. The strategic starting point is the assumption that the only person who weighs himself is willing to do something about its health. The basis for meaningful effort to be healthy is mainly positively tuned psychological condition and developed self-esteem, movement insufficiency, which manifests itself impulsiveness, irritability, decreased ability to concentrate and self adversely affects the human psyche. For this reason, it seems essential to examine indicators of physical and psychological development of the personality in relation to motor skills, in order to avoid negative reflection completed physical activities, thus further to deepening of hypo.kineses. Výchovné působení v oblasti podpory zdraví souvisí s transformací „Self“. Předmětem není pouze biologický a behaviorálně psychický rozměr, ale je zkoumán a studován rozměr „Self“ ve smyslu jeho subjektivní bohatosti, zvláštnosti, hodnotové typiky a personální jedinečnosti. Strategickým východiskem je zde postulát, že pouze člověk, který si váží sám sebe, je ochoten pro své zdraví něco dělat. Základem smysluplného snažení o to být zdráv je především pozitivně laděný psychický stav a rozvinutá sebeúcta. Pohybová nedostatečnost, která se projevuje impulsivností, podrážděností, sníženou schopností koncentrace a sebekontroly, psychiku člověka ovlivňuje negativně. Z tohoto důvodu se jeví jako zásadní zkoumat ukazatele somatického a psychického vývoje dané osobnosti ve vztahu k motorice, aby nedocházelo k negativní reflexi absolvovaných pohybových aktivit, a tím k dalšímu prohlubování pohybové nedostatečnosti.
dcterms:title
Zážitková pedagogika a adekvátní pohybový režim Zážitková pedagogika a adekvátní pohybový režim Experience education and adequate movement regime
skos:prefLabel
Zážitková pedagogika a adekvátní pohybový režim Zážitková pedagogika a adekvátní pohybový režim Experience education and adequate movement regime
skos:notation
RIV/27132781:_____/13:#0000079!RIV15-MSM-27132781
n3:aktivita
n4:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n16:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n8:4990412
n3:druhVysledku
n11:C
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
118515
n3:idVysledku
RIV/27132781:_____/13:#0000079
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
Health, adequate movement regime, active life style, „Self“ Transformation, „Consulting service“, personality of consultant
n3:klicoveSlovo
n7:adequate%20movement%20regime n7:Health n7:%E2%80%9EConsulting%20service%E2%80%9C n7:active%20life%20style n7:%E2%80%9ESelf%E2%80%9C%20Transformation n7:personality%20of%20consultant
n3:kontrolniKodProRIV
[8175C11F8629]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Zážitková pedagogika a možnosti jejího využití při práci s vybranými cílovými skupinami
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
256
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2013
n3:tvurceVysledku
Krejčí, Milada
s:numberOfPages
20
n13:hasPublisher
Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.
n15:isbn
978-80-87723-08-1