This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F27132781%3A_____%2F13%3A%230000058%21RIV15-MSM-27132781/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F27132781%3A_____%2F13%3A%230000058%21RIV15-MSM-27132781
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Mediation in schools is one of the means that helps to solve many difficulties in communication between teachers – parents, teachers – pupils, teacher – teacher. The irreplaceable role in today´s school mediation is played by the peer programs that increase their influence on the life of an individual and groups as well. The objective of the tesxt is the presentation of the survey results. The survey examined the preferences in the social interaction of the younger school age children and it showed that the influence of the coevals becomes significant since this age. At the same time, the teacher´s authority is degraded. The text also pays attention to the diagnostics of a suitable personality to join the peer programs, training and care for peer mediators that follow. Mediace ve škole je jedním z prostředků jak řešit řadu obtíží – v komunikaci mezi učiteli a rodiči, mezi učiteli navzájem, mezi učiteli i žáky. Své velmi podstatné místo ve školní mediaci mají vrstevnické programy, které využívají nabývajícího významu vrstevníka v životě jedince i sociální skupiny. Součástí kapitoly je prezentace výsledků průzkumů zaměřených na preference sociálních interakcí dětí mladšího školního věku, které ukazují, že vliv vrstevníků se stává podstatným již pro kategorii mladšího školního věku a zároveň u této věkové kategorie dochází k výraznému poklesu autority učitele. Dále se text věnuje oblasti diagnostiky vhodné osobnosti pro zapojení do vrstevnických programů a oblasti školení a následné péče o peer mediátory. Mediace ve škole je jedním z prostředků jak řešit řadu obtíží – v komunikaci mezi učiteli a rodiči, mezi učiteli navzájem, mezi učiteli i žáky. Své velmi podstatné místo ve školní mediaci mají vrstevnické programy, které využívají nabývajícího významu vrstevníka v životě jedince i sociální skupiny. Součástí kapitoly je prezentace výsledků průzkumů zaměřených na preference sociálních interakcí dětí mladšího školního věku, které ukazují, že vliv vrstevníků se stává podstatným již pro kategorii mladšího školního věku a zároveň u této věkové kategorie dochází k výraznému poklesu autority učitele. Dále se text věnuje oblasti diagnostiky vhodné osobnosti pro zapojení do vrstevnických programů a oblasti školení a následné péče o peer mediátory.
dcterms:title
Vrstevnické programy jako forma školní mediace Vrstevnické programy jako forma školní mediace Peer programs as a form of school mediation
skos:prefLabel
Vrstevnické programy jako forma školní mediace Peer programs as a form of school mediation Vrstevnické programy jako forma školní mediace
skos:notation
RIV/27132781:_____/13:#0000058!RIV15-MSM-27132781
n3:aktivita
n5:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n6:1275119
n3:druhVysledku
n9:C
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
115144
n3:idVysledku
RIV/27132781:_____/13:#0000058
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
mediation, presoval competencies of medaitor, school mediation, peer programs, social interaction
n3:klicoveSlovo
n10:peer%20programs n10:mediation n10:presoval%20competencies%20of%20medaitor n10:school%20mediation n10:social%20interaction
n3:kontrolniKodProRIV
[EBBB0DBD94CA]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Mediace a možnosti využití v praxi
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
512
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Šauerová, Markéta
s:numberOfPages
15
n13:hasPublisher
Grada Publishing
n18:isbn
978-80-247-4109-3