This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F26968631%3A_____%2F14%3A%230000076%21RIV15-MSM-26968631/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F26968631%3A_____%2F14%3A%230000076%21RIV15-MSM-26968631
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.sets.cz/files/casopis/sets_1_2014.pdf
dcterms:description
The article is based on the analysis of Czech and foreign secondary resources. It summarizes current experience with the utilization of benchmarking as a tool for quality management in higher education. The first part describes the basic methods of utilization of benchmarking in higher education and delivers literature review. Following summary of the experience from application in particular countries and presentation of current research in this area. Článek je založen na analýze českých i zahraničních druhotných zdrojů. Shrnuje dosavadní zkušenosti s využitím benchmarkingu jako nástroje pro řízení kvality v oblasti vysokoškolského vzdělávání. První část popisuje základní způsoby využití benchmarkingu v oblasti vysokoškolského vzdělávání a přináší přehled literatury. Po shrnutí zkušeností z aplikace v jednotlivých zemích a prezentaci současného výzkumu v této oblasti. Článek je založen na analýze českých i zahraničních druhotných zdrojů. Shrnuje dosavadní zkušenosti s využitím benchmarkingu jako nástroje pro řízení kvality v oblasti vysokoškolského vzdělávání. První část popisuje základní způsoby využití benchmarkingu v oblasti vysokoškolského vzdělávání a přináší přehled literatury. Po shrnutí zkušeností z aplikace v jednotlivých zemích a prezentaci současného výzkumu v této oblasti.
dcterms:title
Benchmarking ve vysokém školství: současná zkušenost Benchmarking in Higher Education: Current experience Benchmarking ve vysokém školství: současná zkušenost
skos:prefLabel
Benchmarking in Higher Education: Current experience Benchmarking ve vysokém školství: současná zkušenost Benchmarking ve vysokém školství: současná zkušenost
skos:notation
RIV/26968631:_____/14:#0000076!RIV15-MSM-26968631
n5:aktivita
n12:V
n5:aktivity
V
n5:cisloPeriodika
1
n5:dodaniDat
n13:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n6:2826550
n5:druhVysledku
n7:J
n5:duvernostUdaju
n10:S
n5:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
5049
n5:idVysledku
RIV/26968631:_____/14:#0000076
n5:jazykVysledku
n14:cze
n5:klicovaSlova
Benchmarking; higher education; public sector; quality management
n5:klicoveSlovo
n8:quality%20management n8:Benchmarking n8:higher%20education n8:public%20sector
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[3138AE773835]
n5:nazevZdroje
Scientia et Societas
n5:obor
n15:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n5:svazekPeriodika
2014
n5:tvurceVysledku
Plaček, Michal
s:issn
1801-7118
s:numberOfPages
15