This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F25751417%3A_____%2F06%3A%230000011%21RIV08-MPS-25751417/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F25751417%3A_____%2F06%3A%230000011%21RIV08-MPS-25751417
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The chapter is focused on an analysis of the participation of young people in secondary and tertiary education, and of the participation of adults in formal, non-formal and informal education. Participation in continuing education is examined in relation to age, educational attainment and gender, as well as in terms of the links between its forms. Specific attention is paid to retraining. Public and private expenditure on education and its effectiveness is also a subject of analysis. Kapitola je zaměřena na analýzu účasti mládeže na sekundárním a terciárním vzdělávání a dospělé populace na dalším vzdělávání. Pozornost je věnována specificky jednotlivým formám dalšího vzdělávání. Účast na formálním vzdělávání dospělých na školách je analyzována ve vazbě na věkové a kvalifikační skupiny obyvatelstva. Účast na neformálním vzdělávání je zkoumána z hlediska jeho rozsahu a účelu, zvláštní pozornost je věnována zapojení nezaměstnaných do rekvalifikačních kurzů. Rozbor účasti na informálním vzdělávání se týká celkového rozsahu sebevzdělávání a rozdílů mezi kvalifikačními skupinami. Další část kapitoly podrobněji rozebírá vliv věku, vzdělání a bydliště na účast na dalším vzdělávání, zejména však vliv profese. Pozornost je věnována i vzdělávání, které zabezpečují podniky pro zaměstnance. Poslední část kapitoly se zabývá výdaji, které na další vzdělávání vynakládají podniky, ale zejména výdaji na počáteční vzdělávání obecně a výdaji na jednotlivé úrovně vzdělávání. Kapitola je zaměřena na analýzu účasti mládeže na sekundárním a terciárním vzdělávání a dospělé populace na dalším vzdělávání. Pozornost je věnována specificky jednotlivým formám dalšího vzdělávání. Účast na formálním vzdělávání dospělých na školách je analyzována ve vazbě na věkové a kvalifikační skupiny obyvatelstva. Účast na neformálním vzdělávání je zkoumána z hlediska jeho rozsahu a účelu, zvláštní pozornost je věnována zapojení nezaměstnaných do rekvalifikačních kurzů. Rozbor účasti na informálním vzdělávání se týká celkového rozsahu sebevzdělávání a rozdílů mezi kvalifikačními skupinami. Další část kapitoly podrobněji rozebírá vliv věku, vzdělání a bydliště na účast na dalším vzdělávání, zejména však vliv profese. Pozornost je věnována i vzdělávání, které zabezpečují podniky pro zaměstnance. Poslední část kapitoly se zabývá výdaji, které na další vzdělávání vynakládají podniky, ale zejména výdaji na počáteční vzdělávání obecně a výdaji na jednotlivé úrovně vzdělávání.
dcterms:title
Lifelong learning Celoživotní učení Celoživotní učení
skos:prefLabel
Celoživotní učení Lifelong learning Celoživotní učení
skos:notation
RIV/25751417:_____/06:#0000011!RIV08-MPS-25751417
n4:strany
253;284
n4:aktivita
n10:P
n4:aktivity
P(1J020/04-DP1), P(1M0524)
n4:dodaniDat
n14:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n16:4989546
n4:druhVysledku
n8:C
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
467945
n4:idVysledku
RIV/25751417:_____/06:#0000011
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
initial education; continuing education; formal education; non-formal education; informal learning; participation in continuing education; continuing vocational training; training in enterprises; expenses on education
n4:klicoveSlovo
n7:initial%20education n7:training%20in%20enterprises n7:informal%20learning n7:continuing%20education n7:continuing%20vocational%20training n7:participation%20in%20continuing%20education n7:expenses%20on%20education n7:non-formal%20education n7:formal%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[ED54DBF48009]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Ročenka konkurenceschopnosti České republiky 2005 - Analýza
n4:obor
n13:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n5:1J020%2F04-DP1 n5:1M0524
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2006
n4:tvurceVysledku
Czesaná, Věra
s:numberOfPages
32
n15:hasPublisher
Linde
n19:isbn
80-86131-66-1