This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F25619161%3A_____%2F13%3A%230000073%21RIV14-MMR-25619161/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F25619161%3A_____%2F13%3A%230000073%21RIV14-MMR-25619161
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
The publication is the only one on the Czech market comprehensively deals with the issue of strategic marketing, developing marketing strategies and trends in this area. Clearly consecrates of strategic marketing, explains its content and relevance within each business. This book deals with the implementation of marketing strategies, marketing opportunities organizations in the enterprise and marketing control. A clear explanation is supplemented by practical examples of real companies. Publikace se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Kniha se věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. Publikace se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Kniha se věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
dcterms:title
Strategic Marketing - Strategies and Trends - 2nd, expanded edition Strategický marketing - Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing - Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
skos:prefLabel
Strategický marketing - Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategic Marketing - Strategies and Trends - 2nd, expanded edition Strategický marketing - Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
skos:notation
RIV/25619161:_____/13:#0000073!RIV14-MMR-25619161
n13:predkladatel
n14:ico%3A25619161
n4:aktivita
n19:P
n4:aktivity
P(WD-37-07-2)
n4:dodaniDat
n8:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n10:3806235
n4:druhVysledku
n17:B
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
108121
n4:idVysledku
RIV/25619161:_____/13:#0000073
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
Strategic marketing, strategy, trends
n4:klicoveSlovo
n9:Strategic%20marketing n9:trends n9:strategy
n4:kontrolniKodProRIV
[EBFB9D1FCC91]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Strategický marketing - Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
n4:obor
n16:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
368
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n7:WD-37-07-2
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2013
n4:tvurceVysledku
Jakubíková, Dagmar
s:numberOfPages
368
n11:hasPublisher
Grada Publishing
n15:isbn
978-80-247-4670-8