This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000060%21RIV13-MMR-25619161/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000060%21RIV13-MMR-25619161
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V současné době neexistuje žádný ideální jednotný model řízení destinace cestovního ruchu, který by obsáhl specifika daných destinací. Tento fakt vychází i ze základní charakteristiky destinace. Destinace je tvořena ze strany poptávky, tvoří ji návštěvníci, turisté a tudíž každá destinace se různou měrou odlišuje od ostatních. Proto i modely řízení destinací jsou rozdílné, mohou obsahovat jiné prvky i vazby, a to z pohledu jejich počtu, typu, funkcí, apod., i když samotná podstata destinačního managementu zůstává zachována. Odlišnosti řízení vycházejí i z různých typů klíčových produktů, které destinace na trhu nabízí a kterými se odlišuje od ostatních destinací. Currently any ideal unified model of destination management which could cover all specifics of the destinations does not exist. This fact comes form the common characteristics of a destination. The destination is made from the side demand, it means that it is made by the visitors, tourists and so every destination is different from the others. The models of destination management are different too. They can contain different components, relations from the point of view of its number, type, functions etc. In spite of this fact the core of destination management is kept. The differences of approches to destination management come from different types of products which are offered by the destination at the market and which make the destination unique. V současné době neexistuje žádný ideální jednotný model řízení destinace cestovního ruchu, který by obsáhl specifika daných destinací. Tento fakt vychází i ze základní charakteristiky destinace. Destinace je tvořena ze strany poptávky, tvoří ji návštěvníci, turisté a tudíž každá destinace se různou měrou odlišuje od ostatních. Proto i modely řízení destinací jsou rozdílné, mohou obsahovat jiné prvky i vazby, a to z pohledu jejich počtu, typu, funkcí, apod., i když samotná podstata destinačního managementu zůstává zachována. Odlišnosti řízení vycházejí i z různých typů klíčových produktů, které destinace na trhu nabízí a kterými se odlišuje od ostatních destinací.
dcterms:title
Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR The Approaches to Destination Management in the Czech Republic
skos:prefLabel
The Approaches to Destination Management in the Czech Republic Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR
skos:notation
RIV/25619161:_____/12:#0000060!RIV13-MMR-25619161
n14:predkladatel
n17:ico%3A25619161
n3:aktivita
n21:P
n3:aktivity
P(WD-37-07-2)
n3:dodaniDat
n5:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n12:3829790 n12:1137867
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
162065
n3:idVysledku
RIV/25619161:_____/12:#0000060
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
destination, destination management, product, cultural tourism, approach to management
n3:klicoveSlovo
n11:approach%20to%20management n11:destination%20management n11:destination n11:product n11:cultural%20tourism
n3:kontrolniKodProRIV
[A30451E0D713]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2012, Ekonomický rozvoj a management regionů
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n20:WD-37-07-2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2012
n3:tvurceVysledku
Tittlbachová, Šárka Plzáková, Lucie
n3:typAkce
n16:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
s:numberOfPages
10
n8:hasPublisher
Gaudeamus
n19:isbn
978-80-7435-171-6