This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F25619161%3A_____%2F10%3A%230000037%21RIV11-MMR-25619161/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F25619161%3A_____%2F10%3A%230000037%21RIV11-MMR-25619161
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle. This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the area of emotional behaviour in marketing should be executed in a way similar to that of affective objectives in didactics. In this context, it would be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle.
dcterms:title
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
skos:prefLabel
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
skos:notation
RIV/25619161:_____/10:#0000037!RIV11-MMR-25619161
n5:aktivita
n9:P n9:V
n5:aktivity
P(WD-37-07-2), V
n5:cisloPeriodika
2
n5:dodaniDat
n13:2011
n5:domaciTvurceVysledku
n10:5298873
n5:druhVysledku
n7:J
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
264117
n5:idVysledku
RIV/25619161:_____/10:#0000037
n5:jazykVysledku
n14:cze
n5:klicovaSlova
objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives
n5:klicoveSlovo
n12:marketing n12:didactic n12:communications n12:affective%20objectives n12:objectives
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[20788A90A090]
n5:nazevZdroje
Media4u Magazine
n5:obor
n8:AH
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:projekt
n16:WD-37-07-2
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2010
n5:svazekPeriodika
7
n5:tvurceVysledku
Chromý, Jan Dvorak, Donna
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
3