This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F25619161%3A_____%2F10%3A%230000035%21RIV11-MMR-25619161/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F25619161%3A_____%2F10%3A%230000035%21RIV11-MMR-25619161
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Cíle marketingové komunikace v cestovním ruchu jsou dány spíše obchodními zájmy. Didaktické kognitivní cíle slouží k výuce většiny předmětů. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v rozumové (marketing) a kognitivní oblasti (didaktika) by mělo probíhat velmi podobným způsobem. V těchto souvislostech by pak bylo možné inovovat marketingové cíle v oblasti turistického ruchu. Cíle marketingové komunikace v cestovním ruchu jsou dány spíše obchodními zájmy. Didaktické kognitivní cíle slouží k výuce většiny předmětů. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v rozumové (marketing) a kognitivní oblasti (didaktika) by mělo probíhat velmi podobným způsobem. V těchto souvislostech by pak bylo možné inovovat marketingové cíle v oblasti turistického ruchu. The objectives of marketing communication in tourism are primarily determined by business strategies and interests. Didactic cognitive objectives are set in the course of teaching a particular subject. This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the rational (marketing) and cognitive (didactic) area should be executed in a way similar to that of marketing communication. In this context, it would then be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.
dcterms:title
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism
skos:prefLabel
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism
skos:notation
RIV/25619161:_____/10:#0000035!RIV11-MMR-25619161
n3:aktivita
n4:P n4:V
n3:aktivity
P(WD-37-07-2), V
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n9:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n16:5298873
n3:druhVysledku
n5:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
264116
n3:idVysledku
RIV/25619161:_____/10:#0000035
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
objectives; communication; marketing; didactic; tourism
n3:klicoveSlovo
n6:marketing n6:tourism n6:didactic n6:objectives n6:communication
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F0CDB8CC76FE]
n3:nazevZdroje
Media4u Magazine
n3:obor
n15:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n11:WD-37-07-2
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2010
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Dvorak, Donna Chromý, Jan
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
4