This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F25473361%3A_____%2F14%3A%230000774%21RIV15-MSM-25473361/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F25473361%3A_____%2F14%3A%230000774%21RIV15-MSM-25473361
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tento článek ukazuje vnímaní inovativnosti značek piva spotřebiteli a analyzuje produktové inovace značek piva, které spotřebitelé označili jako nejvíce inovativní. Tento článek ukazuje vnímaní inovativnosti značek piva spotřebiteli a analyzuje produktové inovace značek piva, které spotřebitelé označili jako nejvíce inovativní. This paper shows consumer´s perception of beer brand innovativeness. There were analyzed product innovations of those beer brands which were identified by consumers as the most innovative brands.
dcterms:title
Vliv produktových inovací na inovativní image značek piva v ČR Influence of product innovation on innovative image of beer brands in Czech Republic Vliv produktových inovací na inovativní image značek piva v ČR
skos:prefLabel
Influence of product innovation on innovative image of beer brands in Czech Republic Vliv produktových inovací na inovativní image značek piva v ČR Vliv produktových inovací na inovativní image značek piva v ČR
skos:notation
RIV/25473361:_____/14:#0000774!RIV15-MSM-25473361
n3:aktivita
n11:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n9:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n7:2395940
n3:druhVysledku
n4:O
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
489
n3:idVysledku
RIV/25473361:_____/14:#0000774
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Beer Brewing; Product Innovation; Market Research; SCAMMPERR; Innovation Typology; Czech Beer Market
n3:klicoveSlovo
n12:Czech%20Beer%20Market n12:SCAMMPERR n12:Product%20Innovation n12:Innovation%20Typology n12:Market%20Research n12:Beer%20Brewing
n3:kontrolniKodProRIV
[F6B45FADD2C9]
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n3:tvurceVysledku
Boháček, Jiří