This HTML5 document contains 33 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001304%21RIV15-MSM-24759384/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001304%21RIV15-MSM-24759384
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.inesan.eu/files/web_3_podminky.pdf
dcterms:description
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled “Perception of Czech inhabitants to fair trade”. The results identify and characterize attitudes toward the distinct features of fair trade products; an overview of these attitudes is used for estimation of further development of consumer interest in fair trade products in Czech Republic. Furthermore, the presented results characterize the selected reasons for fair trade products purchase. Specific topic is the willingness to pay a higher price for fair trade products. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fair trade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding fair trade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted. Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky identifikují a charakterizují postoje veřejnosti k hlavním specifickým rysům fairtradových výrobků; přehled těchto postojů slouží k odhadu dalšího rozvoje zájmu spotřebitelů o fairtradové výrobky v ČR. Předmětem prezentovaných výsledků je dále charakterizace vybraných důvodů pro nákup faitradových výrobků. Samostatným tématem je ochota zaplatit vyšší cenu za fairtradové výrobky, která je dána certifikovaným způsobem výroby/produkce. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview. Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky identifikují a charakterizují postoje veřejnosti k hlavním specifickým rysům fairtradových výrobků; přehled těchto postojů slouží k odhadu dalšího rozvoje zájmu spotřebitelů o fairtradové výrobky v ČR. Předmětem prezentovaných výsledků je dále charakterizace vybraných důvodů pro nákup faitradových výrobků. Samostatným tématem je ochota zaplatit vyšší cenu za fairtradové výrobky, která je dána certifikovaným způsobem výroby/produkce. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
dcterms:title
Podmínky pro uplatnění fair trade v ČR Conditions for fair trade development in the Czech Republic Podmínky pro uplatnění fair trade v ČR
skos:prefLabel
Podmínky pro uplatnění fair trade v ČR Podmínky pro uplatnění fair trade v ČR Conditions for fair trade development in the Czech Republic
skos:notation
RIV/24759384:_____/12:02001304!RIV15-MSM-24759384
n5:aktivita
n12:N
n5:aktivity
N
n5:dodaniDat
n6:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n14:8209561
n5:druhVysledku
n15:O
n5:duvernostUdaju
n16:S
n5:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
159118
n5:idVysledku
RIV/24759384:_____/12:02001304
n5:jazykVysledku
n13:cze
n5:klicovaSlova
Fairtrade products, willingness to pay, fair trade certification impact
n5:klicoveSlovo
n9:willingness%20to%20pay n9:Fairtrade%20products n9:fair%20trade%20certification%20impact
n5:kontrolniKodProRIV
[54DE11C44439]
n5:obor
n11:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n5:tvurceVysledku
Ďurďa, Otakar