This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F13140400%3A_____%2F07%3A%230000003%21RIV07-MD0-13140400/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F13140400%3A_____%2F07%3A%230000003%21RIV07-MD0-13140400
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Původní český diagnostický systém DYNVIA umožňuje hodnotit dopravní cesty z hlediska kinematických i impulzních vstupů do zatížení vozidel. Současně na základě interakční systémové vazby parametrickou identifikací zjistí frekvenční dynamický přenos typického představitele vozidel TIR, která především zatěžují a postupně degradují vozovky dopravních cest. Dynamický účinek zemské gravitace na vozidla TIR objasňuje gravitační příčinu jejich až dvojnásobného zatěžování než uvažují klasické výchylkové metody s aplikací oscilátoru, který nemůže zohlednit vliv hybnosti vozidel. Výsledkem je metodika a návrh novelizace normy pro hodnocení kvality vozovek z hlediska působení krátkých nebo dlouhých délek vln. The original Czech diagnostic system DYNVIA enables the evaluation of the traffic route from the point of view of kinematical and impulse inputs to the loading of vehicles. At the same time, based on the interaction system coupling, using the parametric identification, the dynamic frequency transfer will be estimated for a typical representative of vehicles TIR, which above all load and gradually degrade pavement of traffic routes. The dynamic effect of the Earth gravity on the TIR vehicles explains the gravity cause of their up to twice loading compared with those considered using the classical displacement method with the application of an oscillator which cannot account for the effect of the vehicle momentum. The result of the project consists in the relevant methodology and proposal for amendments to the standards for the assessment of the pavement quality from the point of view of the influence of short and long wave lengths. Původní český diagnostický systém DYNVIA umožňuje hodnotit dopravní cesty z hlediska kinematických i impulzních vstupů do zatížení vozidel. Současně na základě interakční systémové vazby parametrickou identifikací zjistí frekvenční dynamický přenos typického představitele vozidel TIR, která především zatěžují a postupně degradují vozovky dopravních cest. Dynamický účinek zemské gravitace na vozidla TIR objasňuje gravitační příčinu jejich až dvojnásobného zatěžování než uvažují klasické výchylkové metody s aplikací oscilátoru, který nemůže zohlednit vliv hybnosti vozidel. Výsledkem je metodika a návrh novelizace normy pro hodnocení kvality vozovek z hlediska působení krátkých nebo dlouhých délek vln.
dcterms:title
Zavedení původního českého diagnostického systému DYNVIA pro hodnocení kvality vozovek Implementation the original Czech diagnostic system DYNVIA for the assessment of the pavement quality Zavedení původního českého diagnostického systému DYNVIA pro hodnocení kvality vozovek
skos:prefLabel
Zavedení původního českého diagnostického systému DYNVIA pro hodnocení kvality vozovek Implementation the original Czech diagnostic system DYNVIA for the assessment of the pavement quality Zavedení původního českého diagnostického systému DYNVIA pro hodnocení kvality vozovek
skos:notation
RIV/13140400:_____/07:#0000003!RIV07-MD0-13140400
n4:aktivita
n11:P
n4:aktivity
P(1F45A/021/120)
n4:dodaniDat
n9:2007
n4:domaciTvurceVysledku
n7:4808916 n7:9601406 n7:2460432 n7:3005372
n4:druhVysledku
n8:S
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:ekonomickeParametry
nespecifikovány
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
462068
n4:idVysledku
RIV/13140400:_____/07:#0000003
n4:interniIdentifikace
neuvedeno
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:kategorie
n16:A
n4:klicovaSlova
Dynamic interaction vehicle – road – gravity; Power spectral density of unevenness; Short and long waves of unevenness; Dynamic frequency transfer of vehicles
n4:klicoveSlovo
n6:Short%20and%20long%20waves%20of%20unevenness n6:Power%20spectral%20density%20of%20unevenness n6:Dynamic%20frequency%20transfer%20of%20vehicles n6:Dynamic%20interaction%20vehicle%20%E2%80%93%20road%20%E2%80%93%20gravity
n4:kontrolniKodProRIV
[02E89165B31C]
n4:lokalizaceVysledku
Ministerstvo dopravy ČR
n4:obor
n13:JO
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:projekt
n15:1F45A%2F021%2F120
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n4:technickeParametry
nespecifikovány
n4:tvurceVysledku
Mezihorák, Bronislav Šprinc, Michal Kropáč, Oldřich Šprinc, Jaroslav
n4:vlastnik
n18:vlastnikVysledku
n4:vyuzitiJinymSubjektem
n12:N