This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F12169528%3A_____%2F14%3A%230000026%21RIV15-TA0-12169528/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F12169528%3A_____%2F14%3A%230000026%21RIV15-TA0-12169528
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
The methodology establishes and objectifies the parameters of new temporary bridge structures for dealing with the fast recovery of railway bridges on upgraded double-track lines and railway corridors excluded due to crisis situations caused by floods or any major disasters. The methodology uses scientific methods such as analysis and synthesis in examining the needs of a future user, prospective investor and statistics on a railway infrastructure. The applicability of the identified parameters has been verified by the conceptual design of the perspective temporary bridge construction which accelerate the restoration of transport services on railways and by experimental verification of structural key details. Metodika stanovuje a objektivizuje parametry nových provizorních mostních konstrukcí pro řešení rychlé obnovy železničních mostů na modernizovaných dvoukolejných tratích a železničních koridorech vyřazených z důvodu krizových situací vyvolaných např. povodněmi a velkými haváriemi s využitím vědeckých metod jako je analýza a syntéza při zkoumání požadavků budoucího uživatele, perspektivního investora a statistických dat o železniční dopravní cestě. Použitelnost zjištěných parametrů byla verifikována koncepčním návrhem perspektivní provizorní mostní konstrukce, urychlující obnovení dopravní obslužnosti na železnici a experimentálním ověřením klíčových detailů konceptu konstrukce. Metodika stanovuje a objektivizuje parametry nových provizorních mostních konstrukcí pro řešení rychlé obnovy železničních mostů na modernizovaných dvoukolejných tratích a železničních koridorech vyřazených z důvodu krizových situací vyvolaných např. povodněmi a velkými haváriemi s využitím vědeckých metod jako je analýza a syntéza při zkoumání požadavků budoucího uživatele, perspektivního investora a statistických dat o železniční dopravní cestě. Použitelnost zjištěných parametrů byla verifikována koncepčním návrhem perspektivní provizorní mostní konstrukce, urychlující obnovení dopravní obslužnosti na železnici a experimentálním ověřením klíčových detailů konceptu konstrukce.
dcterms:title
The methodology for determining the parameters of a temporary bridge structure suitable for the use on upgraded lines and corridors. Metodika stanovení parametrů provizorní mostní konstrukce vhodné pro použití na modernizovaných tratích a koridorech Metodika stanovení parametrů provizorní mostní konstrukce vhodné pro použití na modernizovaných tratích a koridorech
skos:prefLabel
Metodika stanovení parametrů provizorní mostní konstrukce vhodné pro použití na modernizovaných tratích a koridorech Metodika stanovení parametrů provizorní mostní konstrukce vhodné pro použití na modernizovaných tratích a koridorech The methodology for determining the parameters of a temporary bridge structure suitable for the use on upgraded lines and corridors.
skos:notation
č.j. : 98/2014-710-VV/1 RIV/12169528:_____/14:#0000026!RIV15-TA0-12169528
n3:aktivita
n5:P
n3:aktivity
P(TA02030318)
n3:certifikacniOrgan
Ministerstvo dopravy, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, PO BOX 9, 110 15 Praha 1
n3:datumCertifikace
2014-12-03+01:00
n3:dodaniDat
n14:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n12:4668693
n3:druhVysledku
n16:N%2FA
n3:duvernostUdaju
n9:C
n3:ekonomickeParametry
Snížení nákladů a výrazná úspora času pro návrh nových železničních provizorií
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
28891
n3:idVysledku
RIV/12169528:_____/14:#0000026
n3:interniIdentifikace
ŽELPROV
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
temporary railway bridge; design methods
n3:klicoveSlovo
n10:design%20methods n10:temporary%20railway%20bridge
n3:kontrolniKodProRIV
[81B0F619DBF6]
n3:obor
n8:JM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n11:TA02030318
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2014
n3:technickeParametry
Zatím neuplatněno
n3:tvurceVysledku
Ing. Englich, Jan doc. Ing. Maňas, Ph.D., Pavel Ing. Simon, Pavel