This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00532304%3A_____%2F14%3AUV3C008%21RIV15-TA0-00532304/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00532304%3A_____%2F14%3AUV3C008%21RIV15-TA0-00532304
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Cílem tohoto projektu je umožnit efektivní vývoj algoritmů pro zpracování (nejen stereo)obrazu, především v oblasti systémů pro asistované nebo autonomní řízení vozidel. Real-time emulátor 3D scén generuje video ve formátech běžných IP kamer, obraz je ale snímán ve virtuálním světě. To umožňuje rychle testovat různé scénáře, obtížně dosažitelné v reálném světě - typickým příkladem jsou kolize vozidla s jinými objekty. Emulátor podporuje simulaci fyziky objektů a umožňuje tak např. házení překážek před vozidlo, které se může pohybovat rovnoměrně, se zrychlením, nebo v sérii malých skoků. Počet kamer na vozidle není omezen, je možné nastavovat jejich úhly, zorné pole i rozlišení. Emulátor dokáže simulovat také měření vzdálenosti překážek pomocí laserového paprsku. Pro simulaci různého počasí a viditelnosti jsou poskytovány denní a noční režimy včetně možnosti zapínání a vypínání světlometů vozidla. Cílem tohoto projektu je umožnit efektivní vývoj algoritmů pro zpracování (nejen stereo)obrazu, především v oblasti systémů pro asistované nebo autonomní řízení vozidel. Real-time emulátor 3D scén generuje video ve formátech běžných IP kamer, obraz je ale snímán ve virtuálním světě. To umožňuje rychle testovat různé scénáře, obtížně dosažitelné v reálném světě - typickým příkladem jsou kolize vozidla s jinými objekty. Emulátor podporuje simulaci fyziky objektů a umožňuje tak např. házení překážek před vozidlo, které se může pohybovat rovnoměrně, se zrychlením, nebo v sérii malých skoků. Počet kamer na vozidle není omezen, je možné nastavovat jejich úhly, zorné pole i rozlišení. Emulátor dokáže simulovat také měření vzdálenosti překážek pomocí laserového paprsku. Pro simulaci různého počasí a viditelnosti jsou poskytovány denní a noční režimy včetně možnosti zapínání a vypínání světlometů vozidla. For effective development of various (not only stereo)image processing algorithms especially in the area of vehicle driver-assistance systems, we have developed real-time “Virtual 3D scene emulator”. This software generates live video streams in the formats used by real IP cameras, but the video is generated from virtual world. This allows to quickly test various scenarios, which would be hard to setup in real world, especially in the domain of collision detection algorithms. The emulator supports simulation of physics, e.g. for throwing obstacles in front of the vehicle. It also allows moving the vehicle continuously (normal driving) or making small jumps of equal length. Unlimited number of cameras can be placed on the vehicle with any angle, span and resolution. Distance of nearby objects can be measured by pointing a visible laser ray on them. For simulating different weather and visibility, day and night regime and lights on / off regime are provided.
dcterms:title
Real-time emulátor 3D scén Real-time emulátor 3D scén Real-time 3D scene emulator
skos:prefLabel
Real-time emulátor 3D scén Real-time 3D scene emulator Real-time emulátor 3D scén
skos:notation
RIV/00532304:_____/14:UV3C008!RIV15-TA0-00532304
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(TE01020415)
n3:dodaniDat
n12:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n4:3448665 n4:4514718
n3:druhVysledku
n9:R
n3:duvernostUdaju
n13:C
n3:ekonomickeParametry
Emulátor významně šetří čas v prvotních fázích vývoje algoritmů zpracování obrazů tím, že odstraňuje potřebu používání reálného vozidla s kamerovým systémem pro časově náročné zachycení různých typů scén.
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
41494
n3:idVysledku
RIV/00532304:_____/14:UV3C008
n3:interniIdentifikace
UV3C/2014/Virtual3DEmulator
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Real-time 3Dscene emulator,generator, physics,video streams
n3:klicoveSlovo
n6:physics n6:generator n6:Real-time%203Dscene%20emulator n6:video%20streams
n3:kontrolniKodProRIV
[9E0D4B3B63CD]
n3:licencniPoplatek
n10:A
n3:obor
n16:JC
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n18:TE01020415
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n3:technickeParametry
Emulátor je implementován v jazyce Java a může být provozován na všech platformách, kde je dostupná JRE 1.6 a vyšší.
n3:tvurceVysledku
Dulík, Tomáš Koplík, Karel
n3:vlastnik
n5:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n15:A