This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00237752%3A_____%2F11%3A%230000174%21RIV12-MSM-00237752/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00237752%3A_____%2F11%3A%230000174%21RIV12-MSM-00237752
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.csvs.cz/aula/201103-4.php
dcterms:description
The paper takes up the theme of implementation of system-level policy on higher education quality assurance in the Czech Republic. Given the availability of several studies on accreditation, the analysis centres on two other implementation instruments that have hitherto received much less attention. These instruments are the Higher Education Development Fund and the Development Programmes. Drawing on the theory of implementation instruments, the rationale, functioning, and effects of the Higher Education Development Fund and the Development Programmes are compared and analysed. Finally, strengths and weaknesses of both instruments are identified, and recommendations are given how to ameliorate the identified weaknesses in policy practice. Předmětem výzkumu, k němuž se článek vztahuje, je implementace politiky zajišťování kvality českého vysokého školství na systémové úrovni. Vzhledem k dostupnosti řady odborných studií o mechanismech akreditace je článek zaměřen na analýzu dvou jiných, méně zkoumaných systémových nástrojů implementace uvedené politiky. Těmito nástroji jsou: Fond rozvoje vysokých škol a Rozvojové programy. Oba tyto nástroje jsou, s využitím teoretických poznatků o implementaci veřejných politik, porovnány a analyzovány s ohledem na jejich principy, způsoby fungování a efekty. Na základě výsledků této komparativní analýzy jsou identifikovány silné a slabé stránky Fondu rozvoje vysokých škol a Rozvojových programů. Závěrem jsou uvedena hlavní doporučení pro další rozvoj obou nástrojů v kontextu aktuálního vývoje systémové politiky zajišťování kvality vysokého školství v ČR. Předmětem výzkumu, k němuž se článek vztahuje, je implementace politiky zajišťování kvality českého vysokého školství na systémové úrovni. Vzhledem k dostupnosti řady odborných studií o mechanismech akreditace je článek zaměřen na analýzu dvou jiných, méně zkoumaných systémových nástrojů implementace uvedené politiky. Těmito nástroji jsou: Fond rozvoje vysokých škol a Rozvojové programy. Oba tyto nástroje jsou, s využitím teoretických poznatků o implementaci veřejných politik, porovnány a analyzovány s ohledem na jejich principy, způsoby fungování a efekty. Na základě výsledků této komparativní analýzy jsou identifikovány silné a slabé stránky Fondu rozvoje vysokých škol a Rozvojových programů. Závěrem jsou uvedena hlavní doporučení pro další rozvoj obou nástrojů v kontextu aktuálního vývoje systémové politiky zajišťování kvality vysokého školství v ČR.
dcterms:title
Fond rozvoje vysokých škol a Rozvojové programy v české vysokoškolské politice Higher Education Development Fund and Development Programmes in Czech Higher Education Policy Fond rozvoje vysokých škol a Rozvojové programy v české vysokoškolské politice
skos:prefLabel
Fond rozvoje vysokých škol a Rozvojové programy v české vysokoškolské politice Fond rozvoje vysokých škol a Rozvojové programy v české vysokoškolské politice Higher Education Development Fund and Development Programmes in Czech Higher Education Policy
skos:notation
RIV/00237752:_____/11:#0000174!RIV12-MSM-00237752
n11:predkladatel
n12:ico%3A00237752
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM0023775201)
n3:cisloPeriodika
3-4
n3:dodaniDat
n5:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n18:8587248
n3:druhVysledku
n19:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
200063
n3:idVysledku
RIV/00237752:_____/11:#0000174
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
quality, higher education, implementation
n3:klicoveSlovo
n8:implementation n8:higher%20education n8:quality
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[C570EFBE68E6]
n3:nazevZdroje
Aula
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n3:svazekPeriodika
19
n3:tvurceVysledku
Kohoutek, Jan
n3:zamer
n9:MSM0023775201
s:issn
1210-6658
s:numberOfPages
21