This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00237752%3A_____%2F07%3A%230000096%21RIV09-MSM-00237752/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00237752%3A_____%2F07%3A%230000096%21RIV09-MSM-00237752
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper summarise theoretical and practical knowledge base pertaining to distance education in terms of its major principles, benefits, risks, and possibilities of use within the Czech educational system. Bringing this focus, the paper aims to disprove certain myths and misconceptions that accompany utilisation of distance education in the Czech Republic and to point out over/underestimations of the distance mode of study, especially in relation to up-to-date ICT technologies. Příspěvek shrnuje teoretické i praktické informace o distančním vzdělávání, jeho principech, přednostech i rizicích a možnostech uplatnění v našem vzdělávacím systému. Cílem příspěvku je nejen informovat o historii a současném stavu distančního vzdělávání, ale také vyvrátit některé mýty a omyly, které se u nás v souvislosti s jeho případnou aplikací objevují, a upozornit na podceňování ale i přeceňování této formy studia, zejména ve spojení s využitím moderních informačních a komunikačních technologií. Příspěvek shrnuje teoretické i praktické informace o distančním vzdělávání, jeho principech, přednostech i rizicích a možnostech uplatnění v našem vzdělávacím systému. Cílem příspěvku je nejen informovat o historii a současném stavu distančního vzdělávání, ale také vyvrátit některé mýty a omyly, které se u nás v souvislosti s jeho případnou aplikací objevují, a upozornit na podceňování ale i přeceňování této formy studia, zejména ve spojení s využitím moderních informačních a komunikačních technologií.
dcterms:title
Distanční vzdělávání – včera, dnes a zítra Distance education - yesterday, today and tomorrow Distanční vzdělávání – včera, dnes a zítra
skos:prefLabel
Distanční vzdělávání – včera, dnes a zítra Distanční vzdělávání – včera, dnes a zítra Distance education - yesterday, today and tomorrow
skos:notation
RIV/00237752:_____/07:#0000096!RIV09-MSM-00237752
n3:aktivita
n18:Z n18:S
n3:aktivity
S, Z(MSM0023775201)
n3:dodaniDat
n4:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n10:4228383
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
417585
n3:idVysledku
RIV/00237752:_____/07:#0000096
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Distance education (DE), education of adults, models of implementation DE, information and communication technology, study support, tutorial, tutor, quality of education.
n3:klicoveSlovo
n12:education%20of%20adults n12:information%20and%20communication%20technology n12:models%20of%20implementation%20DE n12:tutorial n12:study%20support n12:Distance%20education%20%28DE%29 n12:tutor n12:quality%20of%20education.
n3:kontrolniKodProRIV
[355B38E5AD6D]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Distanční vzdělávání – včera, dnes a zítra
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2007
n3:tvurceVysledku
Zlámalová, Helena
n3:typAkce
n8:CST
n3:zahajeniAkce
2007-01-01+01:00
n3:zamer
n7:MSM0023775201
s:issn
1213-7758
s:numberOfPages
25
n17:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci