This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00237752%3A_____%2F05%3A%230000016%21RIV06-MSM-00237752/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00237752%3A_____%2F05%3A%230000016%21RIV06-MSM-00237752
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Uplatnění klientského přístupu k hodnocení kvality. Jako východisko slouží funkcionální analýza organizace – definice možných klientů vysokých škol, postavení školy jako subsystému zasazeného do kontextu systému terciárního vzdělávání. Studentské hodnocení jako zatím nejčastější metoda hodnocení kvality. Client attitudes in the quality assurance on HEIs. Definition of possible clients of HEIs was made, HEI is considered as a subsystem of a complex system of HE. Students quality evaluation is the most often pused rocess of quality assurance. Uplatnění klientského přístupu k hodnocení kvality. Jako východisko slouží funkcionální analýza organizace – definice možných klientů vysokých škol, postavení školy jako subsystému zasazeného do kontextu systému terciárního vzdělávání. Studentské hodnocení jako zatím nejčastější metoda hodnocení kvality.
dcterms:title
Hodnocení kvality v dlouhodobých záměrech vysokých škol Quality Evaluation in the Long-term Plans of the HEIs Hodnocení kvality v dlouhodobých záměrech vysokých škol
skos:prefLabel
Hodnocení kvality v dlouhodobých záměrech vysokých škol Quality Evaluation in the Long-term Plans of the HEIs Hodnocení kvality v dlouhodobých záměrech vysokých škol
skos:notation
RIV/00237752:_____/05:#0000016!RIV06-MSM-00237752
n4:strany
164-169
n4:aktivita
n17:Z
n4:aktivity
Z(MSM0023775201)
n4:dodaniDat
n8:2006
n4:domaciTvurceVysledku
n10:1187775
n4:druhVysledku
n6:D
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
523542
n4:idVysledku
RIV/00237752:_____/05:#0000016
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
hodnocení kvality, vysoké školy, funkcionální analýza organizace, klientský přístup
n4:klicoveSlovo
n5:hodnocen%C3%AD%20kvality n5:vysok%C3%A9%20%C5%A1koly n5:klientsk%C3%BD%20p%C5%99%C3%ADstup n5:funkcion%C3%A1ln%C3%AD%20anal%C3%BDza%20organizace
n4:kontrolniKodProRIV
[3230B38A6B4C]
n4:mistoKonaniAkce
Ústí nad Labem
n4:mistoVydani
Ústí nad Labem
n4:nazevZdroje
Hodnocení kvality vysokých škol
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2005
n4:tvurceVysledku
Svatoň, Ondřej
n4:typAkce
n19:CST
n4:zahajeniAkce
2005-01-01+01:00
n4:zamer
n7:MSM0023775201
s:numberOfPages
6
n11:hasPublisher
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
n18:isbn
80-7044-652-8