This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00237752%3A_____%2F04%3A00011232%21RIV%2F2005%2FMSM%2F997405%2FN/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00237752%3A_____%2F04%3A00011232%21RIV%2F2005%2FMSM%2F997405%2FN
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
V průběhu času dochází ke zdůrazňování odlišných funkcí vysokých škol, kdy hlavní odlišností je jejich chápání jako služby nebo jako veřejného statku. Převážením názoru, že vysoké školy jsou hlavně institucí připravující k výkonu profese, nabývá vrchu pojetí škol jako komerční služby, na kterou lze uplatnit i pravidla regulující poskytování služeb v rámci GATS. Vysoké školství se může stát službou poskytovanou kvůli okamžitému ekonomickému zisku. S tímto cílem jsou zřizovány školy nabízející zahraniční studijní programy i v České republice. V průběhu času dochází ke zdůrazňování odlišných funkcí vysokých škol, kdy hlavní odlišností je jejich chápání jako služby nebo jako veřejného statku. Převážením názoru, že vysoké školy jsou hlavně institucí připravující k výkonu profese, nabývá vrchu pojetí škol jako komerční služby, na kterou lze uplatnit i pravidla regulující poskytování služeb v rámci GATS. Vysoké školství se může stát službou poskytovanou kvůli okamžitému ekonomickému zisku. S tímto cílem jsou zřizovány školy nabízející zahraniční studijní programy i v České republice. In the course of time, other distinct functions of HEIs, perceiving higher education as a service, resp. common good, come into importance. The viewpoint that HEIs represent institutions preparing their graduates for job-work pursuit supports the general perception of higher education as a commerce service to which rules regulating service provision within GATS can be applied. Thus, higher education may become the service provided on the grounds of immediate economic gains ? the goal for which institutions offering foreign study programmes are being founded in the Czech Republic.
dcterms:title
Terciární vzdělávání jako služba Tertiary education as a service Terciární vzdělávání jako služba
skos:prefLabel
Tertiary education as a service Terciární vzdělávání jako služba Terciární vzdělávání jako služba
skos:notation
RIV/00237752:_____/04:00011232!RIV/2005/MSM/997405/N
n3:strany
2-11
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(LS0316)
n3:cisloPeriodika
X
n3:dodaniDat
n12:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n10:1187775
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
589942
n3:idVysledku
RIV/00237752:_____/04:00011232
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
tertiary education;GATS;education as a service;function of HEIs;economy;labour market;social function;produce of knowledges;state policy
n3:klicoveSlovo
n4:GATS n4:function%20of%20HEIs n4:economy n4:labour%20market n4:education%20as%20a%20service n4:social%20function n4:tertiary%20education n4:state%20policy n4:produce%20of%20knowledges
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[0C615A91D5B1]
n3:nazevZdroje
Aula
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n7:LS0316
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2004
n3:svazekPeriodika
12
n3:tvurceVysledku
Svatoň, Ondřej
s:issn
1210-6658
s:numberOfPages
10