This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26610%2F14%3APU109156%21RIV15-MSM-26610___/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26610%2F14%3APU109156%21RIV15-MSM-26610___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Determining the amount and the liability for an environmental damage are very complicated problems. It includes the stationary risk sources and the environmental damage of industry, old ecological burdens etc., but also problems of hazardous materials transport by road and potential accident with escape of the material to environment. The post focuses on the transport of hazardous materials by road and the detailed analysis of forensic and risk engineering methods that can be used to determining and evaluating the height of environmental damage. The analysis was done in conformity with the valid national and European legislation and the methods, which are compatible with potential usage for solving problems, were selected. The analysis is the input for solving one-year project of specific research (Junior Project) that started in 2014 on the Institute of Forensic Engineering, Brno University of Technology. Stanovení výše a odpovědnosti za způsobené škody na životním prostředí jsou velmi složitou problematikou. Dotýká se nejen oblasti stacionárních zdrojů rizika a vzniku ekologické újmy u průmyslových oblastí, starých ekologických zátěží apod., ale i problematiky transportu nebezpečných látek a případných havárií, kdy dochází k úniku látky do okolí. Právě v oblasti přepravy po silnici, ale i dalšími způsoby, jako jsou produktovody, je v současné době absence jednotných přístupů k řešení stanovení výše škod na životním prostředí, vzniklých při havárii. Příspěvek se tak zaměřuje na oblast transportu nebezpečných látek po silnici a podrobné analýze metod z oblasti znalectví a rizikového inženýrství, které mohou být v případech stanovení a hodnocení výše škod využity. Analýza byla provedena v souladu s národní i evropskou legislativou a byly vybrány metody, které se slučují s potenciálním využitím pro dan Stanovení výše a odpovědnosti za způsobené škody na životním prostředí jsou velmi složitou problematikou. Dotýká se nejen oblasti stacionárních zdrojů rizika a vzniku ekologické újmy u průmyslových oblastí, starých ekologických zátěží apod., ale i problematiky transportu nebezpečných látek a případných havárií, kdy dochází k úniku látky do okolí. Právě v oblasti přepravy po silnici, ale i dalšími způsoby, jako jsou produktovody, je v současné době absence jednotných přístupů k řešení stanovení výše škod na životním prostředí, vzniklých při havárii. Příspěvek se tak zaměřuje na oblast transportu nebezpečných látek po silnici a podrobné analýze metod z oblasti znalectví a rizikového inženýrství, které mohou být v případech stanovení a hodnocení výše škod využity. Analýza byla provedena v souladu s národní i evropskou legislativou a byly vybrány metody, které se slučují s potenciálním využitím pro dan
dcterms:title
Analýza problematiky stanovení výše škod na životním prostředí a možnosti využití metodik rizikového inženýrství The Analysis of Problems Determining the Amount of Environmental Damage and the Possibilities of Aplying the Methods of Risk Engineering Analýza problematiky stanovení výše škod na životním prostředí a možnosti využití metodik rizikového inženýrství
skos:prefLabel
Analýza problematiky stanovení výše škod na životním prostředí a možnosti využití metodik rizikového inženýrství Analýza problematiky stanovení výše škod na životním prostředí a možnosti využití metodik rizikového inženýrství The Analysis of Problems Determining the Amount of Environmental Damage and the Possibilities of Aplying the Methods of Risk Engineering
skos:notation
RIV/00216305:26610/14:PU109156!RIV15-MSM-26610___
n3:aktivita
n10:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n16:2643561
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
3091
n3:idVysledku
RIV/00216305:26610/14:PU109156
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
environment, damage, transport, hazardous materials, risk, methods
n3:klicoveSlovo
n4:methods n4:damage n4:transport n4:risk n4:environment n4:hazardous%20materials
n3:kontrolniKodProRIV
[C7345477FF18]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Neuveden
n3:nazevZdroje
6. odborná konference doktorského studia Junior Forensic Science Brno 2014
n3:obor
n19:DN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:tvurceVysledku
Schüllerová, Barbora
n3:typAkce
n12:CST
n3:zahajeniAkce
2014-04-23+02:00
s:numberOfPages
8
n8:hasPublisher
Neuveden
n15:isbn
978-80-214-4935-0
n9:organizacniJednotka
26610