This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU89975%21RIV11-MSM-26510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU89975%21RIV11-MSM-26510___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace. Strategic marketing can be understood as a tool, which can help create almost all future plans connected to sales. Strategic marketing is included in strategic management which helps to improve own market share. However, trend of creation effectiveness companies is increasing and there are necessary to check returns of finance and search for efficiency of these funds which were input into marketing. Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.
dcterms:title
Marketing efficiency in strategic marketing context Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu
skos:prefLabel
Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu Marketing efficiency in strategic marketing context Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu
skos:notation
RIV/00216305:26510/10:PU89975!RIV11-MSM-26510___
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n18:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:8732574
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
269713
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/10:PU89975
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
Marketing efficiency, strategy marketing, performance, strategy
n3:klicoveSlovo
n5:Marketing%20efficiency n5:strategy n5:performance n5:strategy%20marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[B5471E757421]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
International workshop for PhD students
n3:obor
n16:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2010
n3:tvurceVysledku
Milichovský, František
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-12-14+01:00
s:numberOfPages
6
n19:hasPublisher
Neuveden
n12:isbn
978-80-214-4194-1
n17:organizacniJednotka
26510