This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85792%21RIV10-GA0-26510___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85792%21RIV10-GA0-26510___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek rozebírá aktuální marketingové koncepce, které rozšiřují klasický pohled zaměřenosti na zákazníka o další skupiny stakeholdrů. Mezi tyto v současnosti nejvíce diskutované koncepce náleží zejména tržní orientace a marketing vztahů. Model synergické marketingové koncepce, který vychází z holistického marketingu, nabízí možné řešení zvýšení schopnosti podniků reagovat na dynamické změny na průmyslových trzích. Spojením základních a v mnoha případech i protichůdných principů a zásad v jednotný celek, který je výsledkem široké synergické perspektivy zahrnující vztahy s klíčovými stakeholdry do marketingového řízení podniku, se vytváří prostor pro podniky, jež chtějí účelně koordinovat své marketingové a obchodní aktivity.Vytváření a budování dlouhodobých vztahů a sítí vztahů s klíčovými stakeholdry a tržní orientace se jeví být vhodnou příležitosti pro poskytování a zvyšování hodnoty The aim of paper is theoretical insight to new challenge of strategic marketing management based on the marketing relationship approach. The creation of companies competitive advantage is related to developing, maintaining and termination of relationship with key environmental stakeholders. Success of the relationship network is depended on increasing number of mutual exchange (including exchange of products, services, information and so on) and increasing social and knowledge based joining. Area of stakeholders relationship network open the framework for effective aim cooperation, looking for opportunities, innovative value creating with combination of resources and activities in dynamic environment. Paper was written in the fremawork of research project Research of Implemantation on market orientation in high tech firms.Project was supported by Grant Agency of Czech Republic (GA 402/07/1493). Příspěvek rozebírá aktuální marketingové koncepce, které rozšiřují klasický pohled zaměřenosti na zákazníka o další skupiny stakeholdrů. Mezi tyto v současnosti nejvíce diskutované koncepce náleží zejména tržní orientace a marketing vztahů. Model synergické marketingové koncepce, který vychází z holistického marketingu, nabízí možné řešení zvýšení schopnosti podniků reagovat na dynamické změny na průmyslových trzích. Spojením základních a v mnoha případech i protichůdných principů a zásad v jednotný celek, který je výsledkem široké synergické perspektivy zahrnující vztahy s klíčovými stakeholdry do marketingového řízení podniku, se vytváří prostor pro podniky, jež chtějí účelně koordinovat své marketingové a obchodní aktivity.Vytváření a budování dlouhodobých vztahů a sítí vztahů s klíčovými stakeholdry a tržní orientace se jeví být vhodnou příležitosti pro poskytování a zvyšování hodnoty
dcterms:title
Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích Stakeholder Relationship Management. new Challenge for Company Marketing Management on Industrial Markets Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích
skos:prefLabel
Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích Řízení vztahů se stakeholdry-nová výzva pro marketingové řízení podniků na průmyslových trzích Stakeholder Relationship Management. new Challenge for Company Marketing Management on Industrial Markets
skos:notation
RIV/00216305:26510/09:PU85792!RIV10-GA0-26510___
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(GA402/07/1493)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n10:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n18:4729161
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
339492
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/09:PU85792
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Stakeholders, Marketing Management, Industrial Markets, Relationship Marketing, Market Orientation
n3:klicoveSlovo
n4:Industrial%20Markets n4:Market%20Orientation n4:Marketing%20Management n4:Relationship%20Marketing n4:Stakeholders
n3:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[7B49ACF8633E]
n3:nazevZdroje
MANEKO
n3:obor
n17:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n7:GA402%2F07%2F1493
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2009
n3:svazekPeriodika
1
n3:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta
s:issn
1337-9488
s:numberOfPages
7
n14:organizacniJednotka
26510