This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85425%21RIV10-MSM-26510___/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85425%21RIV10-MSM-26510___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly. V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly. In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the performance and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of an article is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the performance and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasks and incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.
dcterms:title
PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIES THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIE
skos:prefLabel
THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIES THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIE PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ
skos:notation
RIV/00216305:26510/09:PU85425!RIV10-MSM-26510___
n4:aktivita
n7:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n9:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n11:3850854
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
336620
n4:idVysledku
RIV/00216305:26510/09:PU85425
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
Performance measurement, benchmarking, organizational support, marketing information system.
n4:klicoveSlovo
n14:organizational%20support n14:benchmarking n14:Performance%20measurement n14:marketing%20information%20system.
n4:kontrolniKodProRIV
[797F7370B5BE]
n4:mistoKonaniAkce
Zlín
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevZdroje
Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi
n4:obor
n10:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n4:tvurceVysledku
Solař, Jan
n4:typAkce
n19:WRD
n4:zahajeniAkce
2009-04-23+02:00
s:numberOfPages
371
n17:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n6:isbn
978-80-7318-798-9
n12:organizacniJednotka
26510