This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU80070%21RIV10-MSM-26510___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU80070%21RIV10-MSM-26510___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Focusing on the customer and his satisfaction brought a lot of positives into company development; however current competitive environment forces companies and small businesses to look for other ways how to secure the success of their business on home and international markets. Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practical procedures. The key question seems to be the area of controlled communication with key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place within a broader international analysis of Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies only. Focusing Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích a mezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku Zaměření na zákazníka a jeho spokojenost přinesla v oblasti rozvoje podniků mnoho pozitiv, nicméně dnešní konkurenční prostředí nutí podnikovou a podnikatelskou praxi hledat další možnosti, jak zajistit úspěšnost svého podnikání a fungování na domácích a mezinárodních trzích. Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika řízené komunikace s klíčovými stakeholdry, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku
dcterms:title
Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication
skos:prefLabel
Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků Managing relationships with stakeholders - starting point for integrated company communication Řízení vztahů se stakeholdry - východisko integrované komunikace podniků
skos:notation
RIV/00216305:26510/09:PU80070!RIV10-MSM-26510___
n3:aktivita
n18:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n15:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n17:2740834 n17:4729161
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
339491
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/09:PU80070
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
relationship marketing, stakeholders, management, reasearch, Czech republic, integrated communication, knowledge management
n3:klicoveSlovo
n4:knowledge%20management n4:reasearch n4:management n4:stakeholders n4:integrated%20communication n4:Czech%20republic n4:relationship%20marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[3860F795AFF1]
n3:mistoKonaniAkce
Trnava, SK
n3:mistoVydani
Trnava
n3:nazevZdroje
Nové trendy v marketingovej komunikácii
n3:obor
n19:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2009
n3:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta Mucha, Martin
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-11-20+01:00
s:numberOfPages
15
n12:hasPublisher
FMK UCM v Trnave
n14:isbn
978-80-8105-090-9
n10:organizacniJednotka
26510