This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79635%21RIV10-MSM-26510___/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79635%21RIV10-MSM-26510___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným Do popředí zájmů manažerských a marketingových teoretických koncepcí, ale i praktických postupů se dostávají kromě zákazníků i další skupiny stakeholdrů, se kterými podniky přicházejí do vztahů, a větší či menší měrou ovlivňují nebo mohou ovlivňovat jejich budoucí rozvoj. Klíčovou otázkou se zdá být problematika integrovaného přístupu ke klíčovým stakeholdrům, které je nutné věnovat zvýšenou pozornost. V příspěvku je této oblasti věnována pozornost prostřednictvím výsledků výzkumu, který proběhl v rámci širšího mezinárodního šetření polských, českých a slovenských podniků v období dubna - května 2007. Do výzkumného vzorku bylo zařazeno 60 malých podniků v každé zemi. Data a výsledky použity v příspěvku jsou pouze z českých podniků. Zaměření na identifikování klíčových stakeholdrů a jejích významů pro úspěch podniku, důvodů podniků k vytváření vztahů se stakeholdry se zdá být vhodným Not only customers but also other groups of stakeholders that companies deal with, and which more or less influence or could influence their future development, come into the highlights of management and marketing theoretical concepts but also practical procedures. The key question seems to be the area of integrated approach to key stakeholders, which needs to be focused on. This paper focuses on the specified area through the results of a research that took place within a broader international analysis of Polish, Czech and Slovakian companies between April and May 2007. Into the research sample were chosen 60 small companies from every country. Data and results used in this work are from Czech companies only. Focusing on the identification of key stakeholders and their influence on company success, reasons for companies to create relationships with stakeholders are a good starting point for building up integrated company marketing management.
dcterms:title
NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM New Challenge for Marketing Management- Integrated Approach to Key Stakeholders NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM
skos:prefLabel
NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM New Challenge for Marketing Management- Integrated Approach to Key Stakeholders NOVÁ VÝZVA PRO MARKETINGOVÝ MANAGEMENT PODNIKU-INTEGROVANÝ PŘÍSTUP KE KLÍČOVÝM STAKEHOLDRŮM
skos:notation
RIV/00216305:26510/08:PU79635!RIV10-MSM-26510___
n3:aktivita
n20:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n13:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n12:1089471 n12:5019893 n12:4729161
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
383080
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/08:PU79635
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
relationship marketing, stakeholders, marketing management, research, Czech Republic, integrated approach
n3:klicoveSlovo
n4:relationship%20marketing n4:research n4:stakeholders n4:integrated%20approach n4:marketing%20management n4:Czech%20Republic
n3:kontrolniKodProRIV
[B18126995327]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Trenčín, SK
n3:nazevZdroje
Nové trendy v Mnažmente
n3:obor
n6:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2008
n3:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta Němeček, Petr Kocmanová, Alena
n3:typAkce
n7:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-11-26+01:00
s:numberOfPages
8
n5:hasPublisher
Trenčianska Univerzita A.Dubčeka
n18:isbn
978-80-8075-370-2
n10:organizacniJednotka
26510