This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79550%21RIV10-MSM-26510___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79550%21RIV10-MSM-26510___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
Současné poznání poukazuje na to, že u úspěšných podniků je zřetelná zejména jejích silná orientace na trh, ale také se objevuje další významný fenomén, a to, intenzivní zaměření na vytváření a udržování vztahů se stakeholdry v návaznosti na jejich potřeby s důrazem na vysokou kvalitu služeb. Cílem příspěvku je zmapovat zaměření na vztahy se stakeholdry v soudobých marketingových koncepcích, mezi které patří zejména %22marketing vztahů%22 a %22tržní orientace%22. Výsledky poznání pak následně shrnuje v diskusi dotýkající se empirického výzkumu této oblasti na průmyslových trzích. Současné poznání poukazuje na to, že u úspěšných podniků je zřetelná zejména jejích silná orientace na trh, ale také se objevuje další významný fenomén, a to, intenzivní zaměření na vytváření a udržování vztahů se stakeholdry v návaznosti na jejich potřeby s důrazem na vysokou kvalitu služeb. Cílem příspěvku je zmapovat zaměření na vztahy se stakeholdry v soudobých marketingových koncepcích, mezi které patří zejména %22marketing vztahů%22 a %22tržní orientace%22. Výsledky poznání pak následně shrnuje v diskusi dotýkající se empirického výzkumu této oblasti na průmyslových trzích. Recent knowledge suggests that characteristics recognizable in successful undertakings include particularly their strong market orientation plus another important phenomenon, namely an intensive orientation to the setting up and maintaining shareholders relationships with respect to their needs and an emphasis on a high quality of services. The aim of the paper is focused to characterize stakeholder relationship in contemporary marketing concepts (%22relationship marketing%22and %22market orientation%22). Outcomes of cognition are summarized in discussion related to empirical research of the field on industrial market.
dcterms:title
VZTAHY SE STAKEHOLDRY V SOUDOBÝCH MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍCH Stakeholder relationship Management in Contemporary marketing Concepts VZTAHY SE STAKEHOLDRY V SOUDOBÝCH MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍCH
skos:prefLabel
Stakeholder relationship Management in Contemporary marketing Concepts VZTAHY SE STAKEHOLDRY V SOUDOBÝCH MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍCH VZTAHY SE STAKEHOLDRY V SOUDOBÝCH MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍCH
skos:notation
RIV/00216305:26510/08:PU79550!RIV10-MSM-26510___
n3:aktivita
n14:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
02
n3:dodaniDat
n7:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n16:4729161
n3:druhVysledku
n12:J
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
405500
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/08:PU79550
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
Stakeholder Relationship Management, contemporary marketing concepts, market orientation, relationship marketing, research, industrial market
n3:klicoveSlovo
n8:relationship%20marketing n8:research n8:Stakeholder%20Relationship%20Management n8:industrial%20market n8:market%20orientation n8:contemporary%20marketing%20concepts
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F7D6FF4F3225]
n3:nazevZdroje
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
n3:obor
n15:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2008
n3:svazekPeriodika
2008
n3:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta
s:issn
1802-8527
s:numberOfPages
10
n9:organizacniJednotka
26510