This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79513%21RIV10-MSM-26510___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79513%21RIV10-MSM-26510___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
In her habilitation dissertation, the author examines issues relating to the coordination and mutual connection between marketing and business activities using stakeholder relationship management tools. In the introduction to the theoretical part, the author delineates and briefly characterizes the area of services related to industrial markets which, together with the development of trade policies on the single internal market, will constitute the future growth potential for industrial undertakings. The cognitive process is focused on the mapping of key principles in current marketing concepts that might help bolster the area of strategic marketing management in undertakings operating on the industrial market. In the theoretical section, the author concludes that market orientation, the establishment and development of long-term relations and functional networks of relationships with key stakeholders while observing selected key principles of present-day marketing concepts offers a potential for incr Habilitační práce řeší problematiku koordinace a vzájemného propojení marketingových a obchodních činností podniku prostřednictvím nástrojů řízení vztahů se stakeholdry. V úvodu teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení a stručnou charakteristiku oblasti služeb vztahujících se k průmyslovým trhům, které spolu s rozvojem obchodní politiky na jednotném vnitřním trhu představují do budoucna pro průmyslové podniky růstový potenciál. Poznávací proces je zaměřený na zmapování klíčových principů v současných marketingových koncepcích, jež by podpořily oblast rozvoje strategického marketingového řízení v podnicích na průmyslovém trhu. V teoretické části dospívá autorka k názoru, že orientace na trh, vytváření a budování dlouhodobých vztahů a fungujících sítí vztahů s klíčovými stakeholdry při respektování vybraných klíčových principů současných marketingových koncepcí je potenciálem pro zvyšován Habilitační práce řeší problematiku koordinace a vzájemného propojení marketingových a obchodních činností podniku prostřednictvím nástrojů řízení vztahů se stakeholdry. V úvodu teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení a stručnou charakteristiku oblasti služeb vztahujících se k průmyslovým trhům, které spolu s rozvojem obchodní politiky na jednotném vnitřním trhu představují do budoucna pro průmyslové podniky růstový potenciál. Poznávací proces je zaměřený na zmapování klíčových principů v současných marketingových koncepcích, jež by podpořily oblast rozvoje strategického marketingového řízení v podnicích na průmyslovém trhu. V teoretické části dospívá autorka k názoru, že orientace na trh, vytváření a budování dlouhodobých vztahů a fungujících sítí vztahů s klíčovými stakeholdry při respektování vybraných klíčových principů současných marketingových koncepcí je potenciálem pro zvyšován
dcterms:title
Stakeholder Relationship Management in Contect of Contemporary Marketing Concepts Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí
skos:prefLabel
Stakeholder Relationship Management in Contect of Contemporary Marketing Concepts Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí
skos:notation
RIV/00216305:26510/08:PU79513!RIV10-MSM-26510___
n5:aktivita
n10:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n9:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n15:4729161
n5:druhVysledku
n7:O
n5:duvernostUdaju
n16:S
n5:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
392967
n5:idVysledku
RIV/00216305:26510/08:PU79513
n5:jazykVysledku
n11:cze
n5:klicovaSlova
stakeholder relationship management, contemporary marketing concepts, services related to manufacturing markets, relationship marketing, market orientation, empirical research, manufacturing industry
n5:klicoveSlovo
n6:manufacturing%20industry n6:empirical%20research n6:relationship%20marketing n6:services%20related%20to%20manufacturing%20markets n6:stakeholder%20relationship%20management n6:market%20orientation n6:contemporary%20marketing%20concepts
n5:kontrolniKodProRIV
[73CEF4908668]
n5:obor
n14:AH
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2008
n5:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta
n13:organizacniJednotka
26510