This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72708%21RIV08-GA0-26510___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72708%21RIV08-GA0-26510___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The aim of the paper is focused to characterize position of marketing in high-tech firms. In introduction is paid attention to importance of the topic relating with area of high-tech development. Core of the paper is oriented looking for appropriate basic factors of the definition of high-tech firms based on the secondary statistical sources review. In conclusion is mainly paid attention to position of marketing in high-tech firms from the point of comparison of basic marketing activities view. Paper is written in the framework of research project %22Research on implementation of market orientation in high-tech firms%22 supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493). Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) %22Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách%22 Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) %22Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách%22
dcterms:title
POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH Characterize position of marketing in High-tech firms
skos:prefLabel
Characterize position of marketing in High-tech firms POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH
skos:notation
RIV/00216305:26510/07:PU72708!RIV08-GA0-26510___
n3:strany
94-102
n3:aktivita
n5:P
n3:aktivity
P(GA402/07/1493)
n3:dodaniDat
n15:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4729161 n4:7695187
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
442745
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/07:PU72708
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
marketing, high-tech, firms
n3:klicoveSlovo
n6:firms n6:high-tech n6:marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[F8C827A1E2F3]
n3:mistoKonaniAkce
Brno Hotel Atlantis
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Management, Economics and Business Development in the new European Conditions
n3:obor
n18:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n13:GA402%2F07%2F1493
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2007
n3:tvurceVysledku
Chalupský, Vladimír Šimberová, Iveta
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-05-25+02:00
s:numberOfPages
9
n8:hasPublisher
Akademické nakladatelství CERM
n21:isbn
978-80-7204-532-7
n16:organizacniJednotka
26510