This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49415%21RIV11-MSM-26510___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49415%21RIV11-MSM-26510___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Vzdělávání v oblasti managementu a ekonomických disciplín prožilo v České republice v posledních 15 letech výrazný rozvoj. Společenská poptávka inicializovala vznik řady institucí a oborů, které se na danou oblast zaměřily. V celosvětovém kontextu pak dochází ke zvyšování významu znalostí jako konkurenční výhody, rozvoji intelektuálního kapitálu a následně se objevují nové požadavky na vzdělávací systémy, rozvoj zaměstnanců ve firmách, podporu celoživotního vzdělávání apod. Řada firem investuje nemalé prostředky do rozvoje svých zaměstnanců. Rozvíjí se výukové technologie poskytující značné možnosti jak inovovat výukové procesy. Přesto se stále objevuje mnoho problémů. Lze hovořit o bariérách rozvoje vzdělávání a následně tedy také rozvoje schopností managementu a zaměstnanců obecně? Pravděpodobně ano. Není ovšem možné a ani účelné hledat jediného viníka problémů. Spíše jde o jejich řešení. Obsah Education in the area of management and economic disciplines has gone through significant development. in last 15 years. Social demand initialized growth of many institutions and fields, focusing on this particular branch. In world-wide context we can see increasing of the importance of knowledge as competitive advantage, development of intellectual capital and, subsequently, new demands to educational systems occur including development of employees in companies, support of long-life education etc. Many companies invest rather high means into the development of their employees. Education technologies, providing broad possibilities of innovations of educational processes, develop. Nevertheless, many problems have come into existence. Can we talk then about barriers of development of education and, then, about development of abilities of management and employees generally? Probably yes. However, it is not possible - even effectual - to search for the only one thing responsible for the problems. Rather Vzdělávání v oblasti managementu a ekonomických disciplín prožilo v České republice v posledních 15 letech výrazný rozvoj. Společenská poptávka inicializovala vznik řady institucí a oborů, které se na danou oblast zaměřily. V celosvětovém kontextu pak dochází ke zvyšování významu znalostí jako konkurenční výhody, rozvoji intelektuálního kapitálu a následně se objevují nové požadavky na vzdělávací systémy, rozvoj zaměstnanců ve firmách, podporu celoživotního vzdělávání apod. Řada firem investuje nemalé prostředky do rozvoje svých zaměstnanců. Rozvíjí se výukové technologie poskytující značné možnosti jak inovovat výukové procesy. Přesto se stále objevuje mnoho problémů. Lze hovořit o bariérách rozvoje vzdělávání a následně tedy také rozvoje schopností managementu a zaměstnanců obecně? Pravděpodobně ano. Není ovšem možné a ani účelné hledat jediného viníka problémů. Spíše jde o jejich řešení. Obsah
dcterms:title
Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem
skos:prefLabel
Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem Požadavky na rozvoj vzdělávání v oblasti managementu vyvolané potřebou rozvoje intelektuální kapitálu firem
skos:notation
RIV/00216305:26510/04:PU49415!RIV11-MSM-26510___
n4:aktivita
n19:V n19:Z
n4:aktivity
V, Z(MSM 265100017)
n4:dodaniDat
n6:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n13:6516726
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
580920
n4:idVysledku
RIV/00216305:26510/04:PU49415
n4:jazykVysledku
n21:cze
n4:klicovaSlova
education of management, intellectual capital, competitiveness, potential of employees
n4:klicoveSlovo
n17:competitiveness n17:education%20of%20management n17:potential%20of%20employees n17:intellectual%20capital
n4:kontrolniKodProRIV
[185C63764BDF]
n4:mistoKonaniAkce
Brno, ČR
n4:mistoVydani
Plzeň
n4:nazevZdroje
EDMAN 04
n4:obor
n8:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2004
n4:tvurceVysledku
Zich, Robert
n4:typAkce
n9:EUR
n4:zahajeniAkce
2004-08-26+02:00
n4:zamer
n5:MSM%20265100017
s:numberOfPages
12
n15:hasPublisher
Sdružení EVIDA Plzeň
n12:isbn
80-86596-50-8
n16:organizacniJednotka
26510