This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kodPristupu/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33660%21RIV%2F2003%2FMSM%2F265103%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33660%21RIV%2F2003%2FMSM%2F265103%2FN
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction. V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.
dcterms:title
Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market
skos:prefLabel
Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh
skos:notation
RIV/00216305:26510/02:PU33660!RIV/2003/MSM/265103/N
n4:aktivita
n13:Z
n4:aktivity
Z(MSM 265100018)
n4:dodaniDat
n5:2003
n4:domaciTvurceVysledku
n9:4729161
n4:druhVysledku
n18:A
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
652501
n4:idVysledku
RIV/00216305:26510/02:PU33660
n4:jazykVysledku
n8:cze
n4:klicovaSlova
Marketing concept, Business Market, Transformation Economies
n4:klicoveSlovo
n11:Business%20Market n11:Marketing%20concept n11:Transformation%20Economies
n4:kodPristupu
n6:L
n4:kontrolniKodProRIV
[9A61D6965B2F]
n4:mistoVydani
Brno
n4:objednatelVyzkumneZpravy
FP VUT v Brně
n4:obor
n19:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:pocetUcastnikuAkce
0
n4:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2002
n4:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta
n4:verzeVyzkumneZpravy
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p
n4:zamer
n16:MSM%20265100018
s:numberOfPages
0
n15:organizacniJednotka
26510