This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33659%21RIV%2F2003%2FMSM%2F265103%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33659%21RIV%2F2003%2FMSM%2F265103%2FN
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podnniku. The paper is oriented to disscussion of international authors about changes of the marketing role in company. The role of marketing has specifical features from the point of view of national and cultural framework. Attention is intend to transformation economies and their specifical understanding of the marketing role.
dcterms:title
Importance of the marketing role in company and some aspects from the view of czech managers Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
skos:prefLabel
Importance of the marketing role in company and some aspects from the view of czech managers Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
skos:notation
RIV/00216305:26510/02:PU33659!RIV/2003/MSM/265103/N
n6:strany
1-2
n6:aktivita
n19:Z
n6:aktivity
Z(MSM 265100018)
n6:dodaniDat
n15:2003
n6:domaciTvurceVysledku
n11:4729161
n6:druhVysledku
n10:D
n6:duvernostUdaju
n17:S
n6:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
670515
n6:idVysledku
RIV/00216305:26510/02:PU33659
n6:jazykVysledku
n14:cze
n6:klicovaSlova
marketing, transformation economies
n6:klicoveSlovo
n12:marketing n12:transformation%20economies
n6:kontrolniKodProRIV
[7545B54ADB24]
n6:mistoKonaniAkce
FP VUT v Brně
n6:mistoVydani
Brno
n6:nazevZdroje
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
n6:obor
n16:AH
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:pocetUcastnikuAkce
0
n6:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n6:rokUplatneniVysledku
n15:2002
n6:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta
n6:typAkce
n20:EUR
n6:zahajeniAkce
2002-12-04+01:00
n6:zamer
n7:MSM%20265100018
s:numberOfPages
2
n13:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
n9:organizacniJednotka
26510