This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26510%2F01%3APU27593%21RIV%2F2002%2FMSM%2F265102%2FN/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26510%2F01%3APU27593%21RIV%2F2002%2FMSM%2F265102%2FN
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Marketing Marketing strategies of companies in the period of globalisation more and more decide about the world-wide satisfaction of customers with products of companies; consequently, they determine in what way will be the production progrma developed in the future. New factor of the social imbalance is also the change of the formation and accumulation of fortune in the hands of the limited number of people.
dcterms:title
Marketing Strategies Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení. Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.
skos:prefLabel
Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení. Marketing Strategies Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.
skos:notation
RIV/00216305:26510/01:PU27593!RIV/2002/MSM/265102/N
n3:strany
106-111
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM 265100018)
n3:dodaniDat
n4:2002
n3:domaciTvurceVysledku
n9:4729161
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
685962
n3:idVysledku
RIV/00216305:26510/01:PU27593
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
Marketing strategies, customer satisfaction,globalisation
n3:klicoveSlovo
n14:Marketing%20strategies n14:customer%20satisfaction n14:globalisation
n3:kontrolniKodProRIV
[3E3B44AE6C55]
n3:mistoKonaniAkce
Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy
n3:mistoVydani
Žilina
n3:nazevZdroje
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky
n3:obor
n7:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2001
n3:tvurceVysledku
Šimberová, Iveta
n3:typAkce
n16:WRD
n3:zahajeniAkce
2001-11-13+01:00
n3:zamer
n18:MSM%20265100018
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Žilinská univerzita v Žiline
n20:isbn
80-7100-897-4
n6:organizacniJednotka
26510