This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26220%2F05%3APU56319%21RIV06-MSM-26220___/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26220%2F05%3APU56319%21RIV06-MSM-26220___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Článek se zabývá problematikou spolehlivosti lidského řidiče v systému člověk-stroj. Vyhodnocování lidské spolehlivosti se děje na základě detailního popisu činností na různých hierarchických úrovních. V článku jsou uvedeny přenosové funkce pro příčný způsob řízení vozidla, který nese nejvíce informací o nastupující únavě řidiče. Dále je uveden simulační model v prostředí Matlab/Simuling vytvořený podle přenosové funkce vhodné pro velký soubor řidičů. Model umožňuje měnit časové konstanty přenosovéé funkce řidiče a tím sledovat charakter jízdy a jeho regulační schopnosti. Cílem matematických simulací je zjištění kritických hodnot časových konstant jako možných identifikátorů únavy. This article is focused on issue of the human driver reliability in the human-machine system. The evaluation of a human reliability is based on a detailed activity description at different hierarchical levels. There are given transfer functions in the article which is taken for a cross way driving with an as much as possible information about ascending driver fatigue. The simulation model in environment of Matlab/Simuling created for the big file of drivers transfer function is also mentioned inn the article. Due to the monitoring of the drive character and its regulation possibilities, the model is able to set up drive transfer function time constants. The target of mathematic simulations is finding time constant critical values as possible tiredness indicators. Článek se zabývá problematikou spolehlivosti lidského řidiče v systému člověk-stroj. Vyhodnocování lidské spolehlivosti se děje na základě detailního popisu činností na různých hierarchických úrovních. V článku jsou uvedeny přenosové funkce pro příčný způsob řízení vozidla, který nese nejvíce informací o nastupující únavě řidiče. Dále je uveden simulační model v prostředí Matlab/Simuling vytvořený podle přenosové funkce vhodné pro velký soubor řidičů. Model umožňuje měnit časové konstanty přenosovéé funkce řidiče a tím sledovat charakter jízdy a jeho regulační schopnosti. Cílem matematických simulací je zjištění kritických hodnot časových konstant jako možných identifikátorů únavy.
dcterms:title
Models of Reliability and Human Driver Simulation Spolehlivostní modely a simulace lidského řidiče Spolehlivostní modely a simulace lidského řidiče
skos:prefLabel
Spolehlivostní modely a simulace lidského řidiče Models of Reliability and Human Driver Simulation Spolehlivostní modely a simulace lidského řidiče
skos:notation
RIV/00216305:26220/05:PU56319!RIV06-MSM-26220___
n4:strany
13-18
n4:aktivita
n14:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021630503)
n4:cisloPeriodika
12
n4:dodaniDat
n6:2006
n4:domaciTvurceVysledku
n15:8529817
n4:druhVysledku
n8:J
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
544021
n4:idVysledku
RIV/00216305:26220/05:PU56319
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Reliability, Man-Machine-System, Human Driver, Models of Driver, Human Fatique
n4:klicoveSlovo
n7:Man-Machine-System n7:Reliability n7:Models%20of%20Driver n7:Human%20Fatique n7:Human%20Driver
n4:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n4:kontrolniKodProRIV
[B8553F6D091F]
n4:nazevZdroje
AT&P journal PLUS 5 2004
n4:obor
n9:JA
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2005
n4:svazekPeriodika
2005
n4:tvurceVysledku
Havlíková, Marie
n4:zamer
n16:MSM0021630503
s:issn
1336-5010
s:numberOfPages
6
n11:organizacniJednotka
26220