This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F13%3APR27501%21RIV14-MSM-26210___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F13%3APR27501%21RIV14-MSM-26210___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This crankshaft is designed for a supercharged two-stroke compression-ignition opposed-piston genset engine. In order to achieve low weight combined with high stiffness and sufficient durability and with respect to assumed short run production, the crankshaft is fully machined from 34CrNiMo6 material and there is used a chemical-heat treatment of the exposed areas. This crankshaft is designed for a supercharged two-stroke compression-ignition opposed-piston genset engine. In order to achieve low weight combined with high stiffness and sufficient durability and with respect to assumed short run production, the crankshaft is fully machined from 34CrNiMo6 material and there is used a chemical-heat treatment of the exposed areas.
dcterms:title
Crankshaft of an Engine-generator Crankshaft of an Engine-generator
skos:prefLabel
Crankshaft of an Engine-generator Crankshaft of an Engine-generator
skos:notation
RIV/00216305:26210/13:PR27501!RIV14-MSM-26210___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A26210
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(ED0002/01/01)
n3:dodaniDat
n16:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:8272263 n18:2355221
n3:druhVysledku
n4:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:ekonomickeParametry
Popisovaný klikový hřídel svojí technologickou propracovaností významně snižuje výrobní náklady, zejména na pořízení kovacích zápustek, a to z důvodu předpokládané malosériové výroby zmiňovaného motoru.
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
67243
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/13:PR27501
n3:interniIdentifikace
Genset crankshaft
n3:jazykVysledku
n14:eng
n3:kategorie
n7:A
n3:klicovaSlova
crankshaft, two-cylinder engine, engine-generator
n3:klicoveSlovo
n15:two-cylinder%20engine n15:engine-generator n15:crankshaft
n3:kontrolniKodProRIV
[5DCE71BF277B]
n3:obor
n20:JT
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n8:ED0002%2F01%2F01
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2013
n3:technickeParametry
Pár celkově obráběných klikových hřídelů je určen k zabudování do přeplňovaného dvoudobého vznětového dvouválcového motoru s protiběžnými písty, souproudým vyplachováním a tlakovým oběhovým mazáním, jenž ve spojení s příslušným generátorem vytváří soustrojí pro výrobu elektrické energie. Hlavní i ojniční ložiska jsou navržena coby kluzná a oba klikové hřídele jsou fázově spřaženy soustavou ozubených kol. Zdvih pístů jednoho klikového hřídele činí 90 mm. Jedná se o jedinečné zařízení, jež je využíváno pouze pracovníky Vysokého učení technického v Brně k vědeckovýzkumným účelům. Zařízení není licencováno a je umístěno v laboratořích C3 Ústavu automobilního a dopravního zařízení Fakulty strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně – Technická 2896/2, 616 69 Brno.
n3:tvurceVysledku
Novotný, Pavel Drápal, Lubomír
n3:vlastnik
n17:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n6:N
n5:organizacniJednotka
26210