This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216305%3A26210%2F12%3APR26673%21RIV13-MSM-26210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216305%3A26210%2F12%3APR26673%21RIV13-MSM-26210___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.energetickeforum.cz/fsi-vut-v-brne/vysledky-vyzkumu
dcterms:description
Program (vytvořený v Matlabu) je určen pro predikci tepelné zátěže kabiny automobilu během skutečných provozních podmínek na základě specifikace geometrie, materiálové skladby vozu a okrajových podmínek popisující jízdní data. Jízdní data obsahují popis aktuální polohy vozu, směru a rychlosti jízdy, dále pak meteorologická data (teplota, relativní vlhkost, intenzita slunečního záření na vodorovnou plochu), nastavení ventilace (teplota, vlhkost a množství přiváděného vzduchu) a počet lidí uvnitř vozu. Na základě těchto parametrů jsou vypočteny aktuální střední teplota vzduchu, jeho vlhkost, povrchové teploty uvnitř i vně vozu a také celková tepelná zátěž kabiny. This Matlab software is designed for the prediction of the car cabin heat load during real operating conditions. Prediction is based on the geometry, material composition and driving cycle data. Driving cycle data includes actual GPS location, direction and speed of car, furthermore meteorological data as air temperature, humidity and intensity of solar radiation on the horizontal plane and furthermore ventilation setup (air temperature from outlets its humidity and the volumetric flow rate and finally number of occupants inside the cabin Based on all these parameters the actual mean air temperature inside cabin, its humidity is predicted. Also surface temperatures and overall heat load is predicted. Program (vytvořený v Matlabu) je určen pro predikci tepelné zátěže kabiny automobilu během skutečných provozních podmínek na základě specifikace geometrie, materiálové skladby vozu a okrajových podmínek popisující jízdní data. Jízdní data obsahují popis aktuální polohy vozu, směru a rychlosti jízdy, dále pak meteorologická data (teplota, relativní vlhkost, intenzita slunečního záření na vodorovnou plochu), nastavení ventilace (teplota, vlhkost a množství přiváděného vzduchu) a počet lidí uvnitř vozu. Na základě těchto parametrů jsou vypočteny aktuální střední teplota vzduchu, jeho vlhkost, povrchové teploty uvnitř i vně vozu a také celková tepelná zátěž kabiny.
dcterms:title
Car Cabin Virtual Testing Stand Zkušební virtuální stand vozidla Zkušební virtuální stand vozidla
skos:prefLabel
Zkušební virtuální stand vozidla Zkušební virtuální stand vozidla Car Cabin Virtual Testing Stand
skos:notation
RIV/00216305:26210/12:PR26673!RIV13-MSM-26210___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A26210
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(ED0002/01/01), P(TE01020020)
n3:dodaniDat
n9:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n13:1720295 n13:3495728 n13:4040619
n3:druhVysledku
n18:R
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:ekonomickeParametry
Software umožní rychlý výpočet tepelné zátěže kabiny, jejich povrchových teplot a teploty vzduchu uvnitř. Tyto data lze využít při návrhu výkonu klimatizačních zařízeni automobilů. Výhodou je použití vlastního programu bez nutnosti platit licenční poplatky za komerční software.
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
182519
n3:idVysledku
RIV/00216305:26210/12:PR26673
n3:interniIdentifikace
VTSCC
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Car cabin heat load, heat transfer
n3:klicoveSlovo
n17:heat%20transfer n17:Car%20cabin%20heat%20load
n3:kontrolniKodProRIV
[000ECBBAAAA2]
n3:obor
n15:JR
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n4:ED0002%2F01%2F01 n4:TE01020020
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2012
n3:technickeParametry
Zkušební virtuální stand vozidla 1.0 je samospustitelná aplikace vytvořena v Matlabu 2012b. Pro spuštění programu je nutné nainstalovat MCR, tj. MATLAB Compiler Runtime (64 bit. verze 2012), který je volně stažitelný z adresy: http://www.mathworks.com/products/compiler/mcr/
n3:tvurceVysledku
Pokorný, Jan Fišer, Jan Jícha, Miroslav
n3:vlastnik
n5:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n12:N
n11:organizacniJednotka
26210